کد خبر: 881008
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
دو سارق مسلح كه براي سرقت طلا وارد يك مجتمع مسكوني شده بودند موفق به فرار شدند.

فرار سارقان مسلح پس از سرقت طلاييبه گزارش خبرنگار ما، ساعت 11:45 روز دوشنبه، بيستم شهريورماه بود كه به مأموران كلانتري 118 ستارخان خبر رسيد دو سارق مسلح به خانه‌اي در خيابان محمدعلي جناح دستبرد زده‌اند. لحظاتي بعد بود كه تيمي از مأموران كلانتري براي بررسي ماجرا در محل حاضر شدند. در اولين بررسي‌ها معلوم شد كه دو سارق مسلح با تهديد ساكنان ساختمان بيش از 70‌ميليون تومان طلا سرقت كرده و گريخته‌اند. بعد از تأييد خبر پرونده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 34 تهران در اختيار كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي قرار گرفت. يكي از ساكنان گفت: همه ساكنان ساختمان با هم نسبت فاميلي داريم. لحظاتي قبل با شنيدن صداي جيغ خواهرم خودم را به آپارتمان او رساندم. هر چه در زدم در را باز نكرد. بعد همراه پدر و مادرم و پسرم با كليد يدكي كه داشتيم در را باز كرده و وارد شديم. آن جا بود كه با دو مرد مسلح مواجهه شديم. مردان مسلح خواهرم را در يكي از اتاق‌ها و دختر شش ساله‌اش را در اتاقي ديگر حبس كرده بودند. يكي از سارقان ناگهان اسلحه‌اش را روي شقيقه‌ام گذاشت. نفر دوم دست و پاي پسرم را بست و اسلحه‌اش را روي سر او گذاشت و خواست طلاهايم را به او بدهم. او تهديد كرد اگر به آنها طلا ندهيم پسرم را مي‌كشد. من هم از ترس جان پسرم طلاهايم را به او دادم، اما گفت كه بايد جاي گاوصندوق‌مان را به آنها نشان دهيم. هر چه گفتيم كه گاوصندوق نداريم به حرفمان توجه نكردند. سرانجام همه ما را در اتاقي حبس كردند و بعد از پاشيدن اسپري فلفل فرار كردند.

زن صاحبخانه هم گفت: لحظاتي قبل از حادثه زنگ در را زدند كه دختر شش ‌ساله‌ام در را باز كرد. بعد از آن بود كه ناگهان دو مرد غريبه در حالي كه مسلح بودند وارد شدند. من هم از ترس جيغ كشيدم. آنها من و دخترم را به گروگان گرفتند. مدام از من سراغ پول و طلا مي‌گرفتند تا اينكه خانواده‌ام از راه رسيدند.

فرار سارقان مسلح پس از سرقت طلاييبعد از ثبت حرف‌هاي شاكيان كارآگاهان با بررسي دوربين‌هاي مداربسته ساختمان تصوير دو سارق مسلح را به دست آوردند.

مركز اطلاع‌رساني پليس‌آگاهي تهران بزرگ، اعلام كرد كه دستور انتشار بدون پوشش تصاوير دو متهم از سوي بازپرس صادر شده و از كساني كه دو متهم را شناسايي كرده‌اند درخواست مي‌شود اطلاعات خود را با شماره تماس‌هاي 51055501 و 55381036 در اختيار كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
باید روی گاوصندوقها قفل ضد زورگیری بذارن تا از این مشکلات براشون پیش نیاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار