کد خبر: 880995
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: ما به دولت مي‌گوييم تو هر چه بخواهي، ما فراهم خواهيم كرد، فقط در برابر امريكا كوتاه نيا و اين فلسفه حمايت‌هاي ما از دولت است. 
به گزارش مهر، حميدرضا حاجي‌بابايي نماينده مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سؤال كه چرا فراكسيون ولايي مجلس به تمام وزراي پيشنهادي دولت به مجلس رأي اعتماد داده است، گفت: كشور در يك موقعيت ويژه قرار دارد، از طرفي در وضعيت اقتصادي كه بيكاري لجام‌‌گسيخته‌اي را شاهد هستيم و از بُعد بيروني هم شاهد عربده‌‌كشي‌هاي ترامپ و بدعهدي‌هاي امريكا در قبال برجام هستيم كه در اين شرايط بر همه ما لازم است كه كشور را آماده كنيم تا بتوانيم پاسخگوي اين شرايط ويژه باشيم. 
وي با بيان اينكه فراكسيون ولايي خودش را از همه مسئول‌تر مي‌داند، ادامه داد: ما نبايد دولت را به سمتي ببريم كه برايش مشكل‌تراشي‌ كنيم يا حالت بدبينانه آن، اين مي‌شود كه اگر دولت به مشكلي بربخورد و ما او را از قبل حمايت و كمكي نكرده باشيم، به ما مي‌گويد كه شما نگذاشتيد كه با اين مشكلات با فكري آسوده و با تمام توان كار كنم، بنابراين ما دولت را صادقانه كمك كرديم. نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: دوستان دولت به ما گفتند كه بهتر از اين وزراي پيشنهادي، ما كسي را پيدا نكرديم، البته دولت دوازدهم در معرفي نيروهاي كابينه خود، بهتر از دولت يازدهم عمل كرد كه اين مهم است. 
حاجي‌بابايي تصريح كرد: ما بايد توجه داشته باشيم كه بار ما، بار شيشه است و خيلي حساس بايد عمل كنيم، چراكه در شرايط وخيم اقتصادي، مشكلات بيكاري، ركود و تورم قرار داريم و از بُعد خارجي هم كه وضع ما مشخص است و امروز به هزار دليل مي‌گويم كه كمك كردن به انقلاب در همين قالبي است كه ما انجام داديم و بايد از دولت حمايت كنيم. 
وي ادامه داد: اين همكاري و حمايت ما از دولت به اين معنا نيست كه هر كاري كه آنها دلشان خواست را ما تأييد كنيم، بلكه به اين معني است كه ما كاري انجام ندهيم كه او از جانب ما نگراني داشته باشد، يعني به او بگوييم كه تو هر چه بخواهي، ما فراهم خواهيم كرد،‌ فقط در برابر امريكا كم نياور و كوتاه نيا و اين فلسفه حمايت‌هاي ما از دولت است. 
نماينده مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه نظرتان در خصوص طرح تحقيق و تفحص از بانك مركزي چيست؟ اظهار كرد: من اساساً با هر گونه تحقيق و تفحصي موافق هستم، چراكه به نظر من تحقيق و تفحص باعث شفافيت مطالب و منجر به اين مي‌شود كه با بررسي‌هاي به عمل آمده، متوجه شويم چه كاري خوب است يا نه. بنده زماني كه مجلس ششم بودم، طرح‌هاي تحقيق و تفحص زيادي را ارائه دادم، البته برخي از آنها را هم هيئت رئيسه مجلس مخالفت مي‌كرد و نمي‌گذاشت انجام شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار