کد خبر: 880961
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل گفت: در نظر داریم کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت هموارتر شود؛ هزینه این ثبت نام رایگان است.
فارس: سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده درخصوص رویکرد جدید خدمت سربازی، در نظر است کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه اشتغال آنها پس از پایان خدمت هموارتر شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: به همین منظور در سال جاری با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه ریزی های لازم برای تحقق این امر مهم صورت گرفته است که براین اساس مقرر شد:

1.آموزش های فنی و حرفه ای تعدادی از کارکنان وظیفه کماکان استمرار یابد.

2. بسترهای لازم از قبیل هماهنگی ها، امضای تفاهم نامه ها، برگزاری همایش ها، تجهیز کارگاه ها و ... برای ایجاد تحول و جهش قابل توجه در تعداد کارکنان وظیفه تحت آموزش در سال 1397 فراهم گردد.

3. برای کارکنان وظیفه ای که قبل از اعزام دارای یک تخصص فنی خاص بوده اند و یا در مدت خدمت سربازی با بکارگیری تخصصی در نیروهای مسلح عملا مهارت لازم را در فعالیت مربوط کسب کرده اند و در عین حال فاقد گواهینامه تخصصی می باشند، گواهی نامه رسمی صادر شود.

سردار کمالی با بیان اینکه در نظر است با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای، این افراد ضمن ثبت نام در سامانه سازمان فنی و حرفه ای، مورد ارزیابی قرار گرفته وسپس از آنها آزمون گرفته شود، افزود: چنانچه افراد در آزمون پذیرفته شوند به آنها گواهینامه رسمی مهارت سازمان فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد؛ در غیر این صورت با آموزش مختصر و رفع نواقص، برای آزمون بعدی آماده می شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که دارای مهارت خاصی بوده یا حتی وظیفه نگهبانی را بر عهده دارند، در سامانه سازمان فنی و حرفه ای به آدرس زیر، ثبت نام کنند:

HTTP:11SARBAZ.IRANTVTO.IR

سردار کمالی تأکید کرد: یگان های نیروهای مسلح موظفند این موضوع را به نحو شایسته اطلاع رسانی نموده و امکانات لازم را جهت ثبت نام کارکنان وظیفه فراهم نمایند، در ضمن یگان ها باید اسامی کسانی را که به هر دلیل قادر به ثبت نام اینترنتی نیستند، در قالب لوح فشرده تحویل ادارات فنی، حرفه ای استان ها دهند تا اقدام مقتضی صورت پذیرد.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه کسب مهارت سربازان زمینه اشتغال این عزیزان را پس از خدمت فراهم می کند،خاطرنشان کرد: همه کارکنان وظیفه از همین امروز نسبت به ثبت نام در سامانه فوق اقدام کنند و برای آزمون آماده شوند، لازم به ذکر است هزینه ثبت نام توسط سازمان نیروهای مسلح پرداخت شده است و این اقدام رایگان صورت می‌پذیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار