کد خبر: 880955
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: به خاطر اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی فردی و اجتماعی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان اردبیل باید از سوی متولیان فرهنگی ترویج شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه دایمی اردبیل مکان مناسبی برای عرضه محصولات فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی است و ضروری است این نمایشگاه در آینده توسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه افزود: کتاب و کتابخوانی در زندگی همه ما نقش بزرگی دارد و لازم است فرهنگ کتابخوانی در استان از سوی متولیان فرهنگی ترویج یابد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اگر مردم با کتاب بیشتر مانوس باشند ضمن آگاهی بیشتر در مسائل مختلف با مشکل اجتماعی کمتری مواجه خواهند بود.

بهنام‌جو برگزاری نمایشگاه کتاب را در ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر دانست و گفت: نمایشگاه بهانه ای است برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تا با حضور در این نمایشگاه مردم ضمن آشنایی با آثار تالیف شده جدید، کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

در آئین آغاز بکار این نمایشگاه که به مدت 5 روز برای بازدید عموم برپا شده از آثار برتر رونمایی و از برگزیدگان آثار برتر دومین جشنواره کتاب سال استان تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر