کد خبر: 880922
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیرکل دامپزشکی استان البرز خبر داد
مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: هیچ گونه آنفولانزای حاد پرندگان در استان البرز مشاهده نشده است و هرگونه خبر در این رابطه صحت ندارد.

علی‌اصغر شریفی  در رابطه با خبر مشاهده آنفولانزای حاد در استان اظهار داشت: این موضوع به‌هیچ‌وجه صحت نداشته و استان البرز، عاری از هرگونه بیماری است.

وی عنوان کرد: رصد کردن تمام موارد توسط عوامل این اداره انجام می‌پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، جهت اطمینان از عدم وجود بیماری، نمونه‌گیری با شرایط خاص انجام خواهد شد که الحمدالله تا کنون هیچ مشکل خاصی در این استان مشاهده نشده است.

شریفی اذعان داشت: تمامی موارد تحت کنترل کامل از سوی اداره دامپزشکی هستند و همچنین مراقبت‌های لازم جهت جلوگیری از واردکردن مرغ بیمار با شرایط خاص توسط افراد سودجو به بازار صورت می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم هم استانی‌های عزیز برای تهیه مرغ، به فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه‌های اخذشده از اداره کل دامپزشکی یا دانشگاه علوم پزشکی هستند مراجعه و از آن‌ها تهیه نمایند.

وی در پایان همچنین گفت: شهروندان هنگام خرید مرغ دقت کافی را داشته باشند  و موادی را خریداری کنند که دارای بسته‌بندی‌های مجاز هستند تا انشا الله شاهد هیچ گونه  بیماری در سطح استان نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار