کد خبر: 880913
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
شهردار منطقه 2 سمنان مطرح کرد
شهردار منطقه 2 سمنان از مشکلات ایجادشده به جهت نصب پل‌های غیراصولی و غیرمجاز عابر و ماشین‌رو روی جوی‌ها و مسیر نهرها انتقاد کرد.

مسعود میرشریفی  اظهار داشت: احداث و نصب پل‌های غیراصولی روی جوی‌ها در زمان بارندگی، هدایت آب‌های سطحی را دچار مشکل کرده و آب در سطح معابر روان می‌شود.

به گفته وی، کاشت درخت و ایجاد باغچه در جوی‌ها به مشکل هدایت آب‌های سطحی افزوده و در صورت رفع نشدن این قبیل موانع، در ایام بارندگی شاهد روان شدن آب حاصل از بارندگی در معابر هستیم.

شهردار منطقه 2 سمنان افزود: نصب پل‌های غیراصولی روی انهار سطح منطقه باعث گرفتگی مسیر آب کشاورزی شده که نه‌تنها موجب نارضایتی کشاورزان زحمتکش می‌شود بلکه انرژی مضاعفی برای رفع گیر پیش‌آمده برای عوامل پرتلاش شهرداری در ساعات مختلف شبانه‌روز در بردارد.

میرشریفی از شهروندانی که شهر را خانه خود دانسته و با پخش نکردن زباله در معابر، فرهنگ غنی خود را نشان می‌دهند و با رعایت اصول فنی ساخت‌وساز و همکاری با عوامل شهرداری، شهرداری را در جهت ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر یاری می‌کنند، قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: زباله‌های رهاشده در معابر و جوی‌ها و ریخته شده در مسیر نهرها و نصب پل‌های غیرمجاز و غیراستاندارد باعث کندی حرکت و هدر رفت آب در مسیر نهرها می‌شود و معضلات عدیده‌ای برای شهر ایجاد می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر