کد خبر: 880910
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان خبرداد
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از افزایش 27 درصدی میزان ظرفیت ایجاد شده برای جابه‌جایی مسافر در مسیر تبریز- مشهد و بالعکس برای زائران امام رضا (ع)در اداره کل راه‌آهن آذربایجان خبرداد.
شاپور ارصلانی ، با تسلیت شهادت امام مهربانی‌ها، امام رضا(ع) به تمام هموطنان، از جابه‌جایی 30 هزار نفر زائر حضرت ثامن‌الحجج (ع) در ایام 28 صفر امسال در مسیر تبریز- مشهد و بالعکس خبر داد. 

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان در تشریح عملکرد اداره کل راه‌آهن آذربایجان در زمینه خدمات‌رسانی به زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع)  در ایام 28 صفر امسال، از افزایش تعداد 14 رام قطار در مسیر تبریز- مشهد و بالعکس نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

ارصلانی تصریح کرد:  از تاریخ 20 آبان تا پنجم آذر 96 با 66 رام قطار با ظرفیت 30 هزار نفر صندلی و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان راه‌آهن آذربایجان، سفر ایمن، معنوی و خوشی را برای زائران محترم حضرت امام رضا(ع) تدارک دیده‌ایم. 

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان، افزایش 27 درصدی میزان ظرفیت ایجاد شده برای جابه‌جایی مسافر در مسیر تبریز- مشهد و بالعکس نسبت به مدت مشابه سال قبل  را که 23 هزارو 500 نفر بوده است، بیانگر عشق و علاقه کارکنان راه‌آهن آذربایجان به حضرت امام رضا(ع)  و هموطنان عاشق این امام همام دانست و از کارکنان راه‌آهن آذربایجان به عنوان خدمتگزاران صدیق و همیشگی حضرت امام رضا (ع) یاد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر