کد خبر: 880908
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
سردار پورجمشیدیان:
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه خون «فرهنگی‌ها» بساط داعشیان را از منطقه برخواهد چید، گفت: شرایط و وضعیت عالی مدافعان حرم در جبهه‌های عراق و سوریه نوید نابودی همیشگی تکفیری‌ها را می دهد.

سردار علی‌کبر پورجمشیدیان در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا  اظهار داشت: با حضور نیروهای مقاومت اسلامی که متشکل از شیعیان و اهل سنت بوده و از کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان عازم منطقه شدند، جبهه مستحکمی در مقابل نیروهای تکفیری و داعشیان برای دفاع از حرمین شریفه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امروز همه جهانیان شاهد پیروزی‌های پیوسته مقاومت هستند، ادامه داد: طبق وعده‌ که داده شده بود، جبهه تروریستی و تکفیری بر هم خورده است و به طور کامل شیرازه کار تروریست‌ها از هم پاشیده شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: گروهک‌های تکفیری و داعش چنان در منجلاب گیر کرده‌اند که تلاش می‌کنند به نحوی از صحنه فرار کنند و برای این منظور خود را به آب و آتش می‌زنند.

وی با اشاره به شرایط و وضعیت عالی مدافعان حرم در جبهه عراق و سوریه تصریح کرد: امید است با دعای مردم و به برکت خون‌های پاکی مانند شهید وحید فرهنگی والا به زودی شاهد نابودی همه گروه‌های تروریستی و سرکرده آنها باشیم.

شهید جبهه مقاومت اسلامی، «وحید فرهنگی» هجدهمین فرزند آذربایجان از دیار غیورمردان تبریزی است که روز دوشنبه در منطقه «ادلب» سوریه بر اثر انفجار مین زخمی شد و ظهر سه‌‌شنبه در آستانه‌‌ فرا رسیدن اربعین حسینی در بیمارستان بقیه‌‌الله تهران به دیار باقی شتافت.

وی متولد ۱۳۷۰ و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود.

پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (۲۶ فروردین ۷۵) از تبریز، علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه،شهید محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز، شهید محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳)، شهید عباس عبدالهی (۲۳ بهمن ۹۳) از مرند، شهید حامد جوانی ( ۵ تیر ۹۴ ) از تبریز، امین کریمی (30 مهر 94) از مراغه، مهدی علیدوست‌کلوانق (28 مهر 94) از بستان آباد، حجت اصغری (1 آبان 94) از شربیان، روح الله طالبی (4 دی 94) از مرند، وحید نومی‌گلزار (2 آبان 94) از تبریز، احمد عطایی فرکوش (21 آبان 94) از سراب، محمدرضا فخیمی (28 آذر 94) از تبریز، اسماعیل کریمی(23 دی 94) از هشترود، صادق عدالت اکبری ( 4 اردیبهشت 95)، سیدرضا مراثی (23 تیر 95) و ذاکر حیدری(9 آبان 95) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان‌‌های اسلام نائل گردیده‌‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر