کد خبر: 880904
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان سمنان از کاهش ۴۵ درصدی متوفیان جاده‌های روستایی این استان در هفت ماهه اول امسال خبرداد.

   سرهنگ دولت‌آبادی در تشریح این خبر اظهار کرد: ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک اقشار مختلف جامعه، اجرای طرح‌های مختلف آموزشی و فرهنگی، آموزش راکبین موتورسیکلت‌ها و ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین پیگیری رفع نواقص جاده‌ای محورهای روستایی از جمله دلایل کاهش تلفات جاده‌ای طمناطق روستایی استان در ۷ ماهه امسال بوده است.

وی بر لزوم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و بهبود کیفیت راه‌های روستایی نیز در کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن بسیار موثر است.

رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان سمنان با اشاره به سهم بالای سوانح ناشی از تصادف موتورسیکلت‌ها در جاده‌های روستایی اضافه کرد: در اجرای طرح‌ها با مشارکت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بیش از ۳۵۰ عدد کلاه ایمنی به صورت رایگان بین موتورسواران روستایی توزیع شده است .

سرهنگ دولت‌آبادی از کاربران و راکبین موتورسیکلت‌ها سوار راه‌های روستایی خواست: ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی و عدم ارتکاب حرکات مخاطره آمیز از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار