کد خبر: 880891
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان مطرح کرد:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت : سامانه الکترونیکی سرویس مدارس که از چندي پيش درصدد راه اندازي آن بوده ايم کمتر از يك ماه آينده به بهره برداري مي رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به بالا بردن ضریب اطمینان اولیاء دانش آموزان ،اظهارکرد: در سامانه الکترونیکي سرويس مدارس مسير رفت و برگشت دانش آموز قابل نظارت است و هرگونه تخلف راننده در زمينه سوارکردن مسافر بيش از ظرفيت، سرعت غيرمجاز، تردد از مسيرهاي غيرقانوني و سبقت غيرمجاز از طريق سامانه به صورت آنلاين گزارش مي‌شود.

علیرضا صلواتی هدف از این سامانه را رفع اختلاف بین خانواده و شرکت های طرف قرارداد سرویس مدارس عنوان کرد و گفت: با نصب اين سامانه و اپليکيشن به روي تلفن هاي همراه، مسير خانه تا مدرسه توسط Google map مشخص می شود که با این کار دیگر خانواده ها نگران کیلومتر اضافه یا مسائل ديگر نخواهند بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دریافت این سامانه براي تمام خانواده ها به صورت رايگان خواهد بود، افزود: با توجه به کارکرد سامانه هوشمند سرويس مدارس امکان استفاده از سليقه‌ها و نگرش‌هاي شخصي به حداقل ممكن خواهد رسيد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار