کد خبر: 880890
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
استاندار اصفهان:
مخالفین کشور در دنیا بر روی مسائل اقتصادی و تبادلات بانکی فشار وارد می کنند و به قول خودشان تحریم های هوشمندانه علیه ایران به کار می گیرند، در این راستا نقش بانک ها بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از،اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار روسای بانک های استان اظهارداشت: استان اصفهان از بعد اقتصادی یکی از استان های سرآمد کشور است و پس از تهران رتبه ی دوم را در کشور دارد.

دکتر مهرعلیزاده با بیان اینکه میزان مصارف و منابع بانک های استان بالاست، افزود: اصفهان بعنوان استانی صنعتی و پرتلاش و الگو در کشور مطرح است و اگر فعالیتی کند داشته باشد کشور هم با کندی مواجه می شود و اثر آن در کشور مشاهده خواهد شد و اگر بانک های استان بتوانند درتوسعه ی اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند نتیجه ی آن در کل کشور مشاهده خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده حفظ اشتغال و جایگاه تولید و اقتصاد استان و همچنین پرچمدار بودن و الگو بودن در کل کشور را حائز اهمیت خواند و افزود: محبوبیت و اهمیت بانک ها در این خصوص بالاست .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دو سال گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشتند، افزود: ایشان به صورت ویژه بر تولید و اشتغال تاکید داشتند و دغدغه ی اصلی ایشان اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم است و دغدغه ی اصلی دولت هم مسائل اقتصادی اشتغال و مشخصا وضعیت بانک ها است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مخالفین کشور در دنیا بر روی مسائل اقتصادی و تبادلات بانکی فشار وارد می کنند و به قول خودشان تحریم های هوشمندانه علیه ایران به کار می گیرند، افزود: در این راستا نقش بانک ها بسیار مهم است.

مدیر ارشد استان افزود: اگر مسائل استانی به نحو مطلوب پیش رود الگویی برای کل کشور خواهد بود و مدیران بانکی باید بعنوان شخصیت الگو برای کل کشور فکر کنند.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه در مقطعی از تاریخ و رشد اقتصادی قرار داریم که به ناچار با مشکلاتی مواجه هستیم؛ افزود: دو راه حل برای مواجه با این مشکلات وجود دارد یکی اینکه در سطح استان از مسئولین سیستم نظارتی خواسته شود که همراهی بیشتری داشته باشند و یا موارد در جلسه ای با سیستم های نظارتی مورد به مورد بررسی شود و در جهت توسعه ی اشتغال و رفع موانع تولید اقدام شود.

مهرعلیزاده افزود: باید در کمیته ها مشکلات و مغایرت های قوانین رصد شود و راه حل های قانونی برای رفع این موانع مشخص و احصا گردد و با توجه به تاثیر استان اصفهان؛ این اقدامات در سطح کشور پیگیری خواهد شد.

وی اعلام آمادگی نمود که پیشنهادات مبنی بر اصلاح قوانین را از مسئولین کشوری پیگیری نماید و ادامه داد: باید با کمک یکدیگر بتوانیم به آنچه شایسته ی اصفهان است دست یابیم و در این راستا سرمایه گذاری های جدید، تکیه بر بخش خصوصی و منابع مردم و حمایت بانک ها باید در دستور کار قرار گیرد.

مهرعلیزاده با بیان نسبت مصارف به منابع بانک های دولتی و خصوصی؛ افزود: بخش خصوصی چابک است و انتظار بیشتری از آن ها می رود.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: مدیریت ارشد استان تلاش خواهد کرد که مشکلات بانکی را به حداقل ممکن برساند چرا که در مقطعی قرار داریم که همه به کمک ما خواهند آمد و همه متوجه هستند که اگر رشد اقتصادی داشته باشیم رضایت مردم فراهم خواهد شد و بسیاری از مشکلات برطرف می شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار