کد خبر: 880887
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خمین :
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای مرحله نخست طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان هزینه شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای مرحله نخست طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان هزینه شد.

سید حسن بهشتی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خمین افزود: این میزان اعتبار برای اجرای 9 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای خمین هزینه شده است.
وی اظهارکرد: تعمیر و بازسازی پنج باب مسجد، ساخت 2 واحد غسالخانه و انجام 2 طرح آبرسانی در روستاهای محروم خمین در مرحله نخست طرح های محرومیت زدایی امسال بوده است.
بهشتی بیان کرد: مرحله دوم طرح های محرومیت زدایی در خمین از آذر ماه شروع می شود و ساخت غسالخانه، تعمیر و بازسازی مسجد و مدرسه و ادامه طرح های آبرسانی در نقاط محروم این شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: امسال در مجموع 10 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی در خمین تخصیص یافته که با اجرای طرح های مرحله دوم تا پایان امسال بقیه اعتبارات تخصیصی هزینه می شود.
وی، هدف از اجرای طرح های محرومتی زدایی را پیشرفت و آبادانی در ابعاد مختلف فرهنگی،تربیتی ،آموزشی و اقتصادی بیان کرد و گفت: اجرای این طرح ها و با توسعه و پیشرفت در این مناطق محروم شیب مهاجرت از روستاها به شهرها معکوس می شود.
بهشتی در ارتباط با طرح های اقتصاد مقاومتی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در خمین امسال در قالب اقتصاد مقاومتی به دلیل معوقات بانکی نظیر سال گذشته پرداخت نشد.
بهشتی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 11 طرح اقتصاد مقاومتی با تسهیلات یک میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ها در زمینه کشاورزی، دامپروری و پرورش قارچ 33 فرصت شغلی ایجاد شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر