کد خبر: 880883
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
شهردار شهرکرد از ساماندهی تجهیزات و آمادگی نیروهای ستاد حوادث و پدافند غیرعامل این شهرداری برای برخورد و مهار هرگونه حادثه احتمالی در فصل پاییز و زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما بر آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌دهی در زمان بارش برف و باران تأکید کرد.

 وی افزود: هرساله برنامه‌هايي براي مواجهه با بارش و پاک‌سازي معابر تدوین می‌شود و امسال نیز  برنامه‌هایي در این ستاد پيش‌بيني و تعريف شده است.

شهردار شهرکرد بیان داشت: نظافت و رفت و روب معابر، جمع آوری زباله های سطح شهر، لایروبی کانال ها و مسیل های و حوضچه های درون شهری و بازدید از وضعیت آنها، آمادگی لازم جهت هرس و  جمع آوری  شاخ و برگ درختان شستشو و نصب مخازن زباله، بازگشایی تمامی مجاری آب های سطحی، جمع آوری خاکها و نخاله های سطح شهر،  لکه گیری و آسفالت معابر شهری ، ترمیم ترانشه ها ، پیگیری پوشاندن مسیل مقابل ترمینال آزادی توسط ناحیه یک، پیگیری لازم جهت ارتباط کانال بلوار فرهنگ توسط ناحیه سه ، لایروبی جوی و جدول ها و سیمان کاری کف جدول ها برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادث ناشی از آب گرفتگی و یخ بندان و آمادگی ناوگان حمل و نقل شهری جهت سرویس دهی به شهروندان از جمله اقدامات این ستاد است.

غلامیان دهکردی ادامه داد: تعداد ۴۰۰ نیروی خدماتی، ستادی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی برای پاکسازی معابر از برف و رفع آبگرفتگی ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مخازن مخصوص حاوی کیسه های شن نیز به منظور دسترسی شهروندان در نقاط مختلف شهری جانمایی خواهد شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان ساخت: مشارکت و همراهی شهروندان نیز در فصل بارندگی و سرما بسیار مهم و مؤثر است و همکاری شهروندان با شهرداری درصد موفقیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را در فصل سرما افزایش می‌دهد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر