کد خبر: 880879
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
نماینده ی مردم شهرستان لردگان:
تثبیت و توسعه ی شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ، مستلزم نگرش ملی و راهبرد عالمانه است.

نماینده ی مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای معاونین شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری، ضمن اظهار این مطلب گفت: سیاست های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ایجاد بسترهای مناسب به منظور جذب سرمایه گذاران و همچنین توجه ویژه به بسط صنایع کوچک و متوسط در مسیر توسعه ی اقتصادی کشور بسیار ارزشمند است و چنین رویکردی همواره مورد حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

محمد خالدی افزود: در سنوات اخیر تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در قالب "شعار سال" همواره مؤید اهمیت تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی و همچنین دغدغه های معظم له پیرامون توسعه ی اقتصادی است.بنابراین دولت و مجلس فارغ از اختلاف سلیقه های سیاسی ؛ می بایست حداکثر توان خویش را به همگرایی عالمانه در حوزه های تصمیم سازی و تصمیم گیری اقتصادی معطوف نمایند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های قابل ملاحظه ی شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری طی دو سال اخیر ، ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها در مسیر ایجاد بسترهایی برای جلب سرمایه گذاری، با انگیزه و قوت مضاعف تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست پس از ارایه ی گزارش جامعی از روند فعالیت های این شرکت در سطح استان؛ گفت: دقت نظر و توجه مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس دهم به بخش صنعت ، علاوه بر تقویت فضای همدلانه در میان مسؤولان ، همواره راهگشا بوده است.

علیرضا شفیع زاده تأکید کرد: نقش مجلس شورای اسلامی در تنظیم طرح ها و همچنین حمایت از لوایح کارشناسی ، در ارتقای جایگاه تولید و توسعه ی صادرات غیرنفتی تأثیر به سزایی دارد و خوشبختانه دیدگاه مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در این راستا همواره بر محور توسعه استوار بوده است.

لازم به توضیح است که در حال حاضر 19 شهرک و ناحیه ی صنعتی با زیرساخت های مناسب در استان چهارمحال و بختیاری آماده ی واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر