کد خبر: 880841
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
برداشت 150 ميليارد توماني  ناكام ماند
اعضاي يك باند كه با جعل اسناد قصد برداشت 150‌ميليارد توماني از يك بانك در كرج را داشتند بازداشت شدند. 
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل دو مرد با در دست داشتن يك وكالت‌نامه وارد يكي از بانك‌هاي كرج شده و گفتند كه قصد برداشت 150 ميليارد تومان از حسابي كه متعلق به دو برادر است را دارند. از آن جا كه مبلغ برداشتی رقم بالايي بود كارمند بانك، رئيس خود را از ماجرا با خبر كرد. رئيس بانك بعد از بررسي اوراق صاحبان حساب كه دو برادر بودند متوجه شد كه شرط برداشت از حساب حضور همزمان صاحبان حساب در بانك است. بعد از آن بود كه رئيس بانك به ماجرا مظنون شده و مأموران كلانتري 17 را از ماجرا با خبر كرد. لحظاتي بعد مأموران پليس در شعبه بانك حاضر شده و براي بررسي ماجرا دو مظنون را به دستور قاضي به پليس آگاهي منتقل كردند.  در بررسي اوراق دو مظنون معلوم شد كه همه اوراق آنها جعلي است. از آنجا كه احتمال گستردگي جرم وجود داشت پرونده براي رسيدگي بيشتر به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي ارجاع شد. بعد از كامل شدن بررسي‌ها و از آنجا كه صاحبان حساب هم گفته بودند از ماجراي برداشت حساب خبر ندارند دو متهم لب به اعتراف گشودند. يكي از آنها گفت وكالت نامه به نام دو نفر از دوستانمان بود كه مطابق نقشه ما اوراق هويتي‌مان را در اختيار آنها گذاشتيم و آنها هم براي ما وكالت نامه جعلي صادر كردند. قرار بود اگر موفق به برداشت از حساب دو برادر شديم 3‌ميليارد تومان به عنوان دستمزد دريافت كنيم كه گرفتار شديم.  با اعتراف دو متهم اعضاي ديگر باند هم بازداشت شدند. سردار عباسعلي محمديان، فرمانده انتظامي استان البرز گفت: تحقيقات بيشتر از متهمان در جريان است. 

ضبط 3500 گواهينامه در 6 ماه
رئيس مركز اجرائيات پليس راهور ناجا گفت: در شش‌ماه امسال، بيش از ٣‌هزار و ۵۰۰ جلد گواهينامه، در سراسر كشور به دليل داشتن نمره منفي بالا ضبط شده است. 
سرهنگ احمد كرمي‌اسد ادامه داد: از اين تعداد گواهينامه حدود‌۱۷۰۰ جلد، در معابر درون شهري توسط پليس راهور ضبط شده و ۱۸۰۰ جلد در معابر برون شهري توقيف و ضبط شده است. وي گفت: در معابر درون شهري بيشترين گواهينامه‌هاي ضبط شده متعلق به رانندگان تهراني است. سرهنگ كرمي‌اسد افزود: استان دوم كرمان، استان سوم اصفهان و استان چهارم از نظر فراواني گواهينامه ضبط شده، مازندران بوده است. وي ادامه داد: همچنين در معابر برون شهري، بيشترين فراواني گواهينامه ضبط شده به استان خوزستان تعلق گرفته است. 

مقصر  مرگ كارتن‌خواب‌ها شناخته شد 
صاحب كارخانه بتن‌سازي در جنوب تهران كه ريزش ديواره كارخانه‌اش مرگ دو مرد كارتن‌خواب را رقم زد 70 درصد مقصر شناخته شد. 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17:40 عصر روز چهاردهم ارديبهشت‌ماه امسال مأموران پليس از ريزش ديوار يك كارخانه توليد بتن در شهرك كاروان تهران به روي سه مرد ميانسال با خبر و راهي محل شدند.  بررسي‌ها نشان داد در اين حادثه يك نفر به شدت زخمي شده و دو مرد كارتن‌خواب ديگر كه حدوداً 40 ساله هستند بر اثر شدت جراحات فوت كرده‌اند.  پس از اعلام اين خبر اجساد به دستور قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد و همچنين پرونده براي بررسي علل حادثه در اختيار كارشناسان رسمي دادگستري قرار گرفت. در حالي كه هنوز هويت يكي از جان باختگان اين حادثه مشخص نشده است كارشناس پرونده اعلام كرد در اين حادثه 70 درصد صاحب كارخانه مقصر است و 30درصد هم دو مرد كارتن‌خواب مقصرند. پس از اعلام نظريه كارشناسي صاحب كارخانه بتن‌سازي در دادسراي جنايي به نظريه كارشناسي، اعتراض كرد. بدين ترتيب پرونده دوباره به دستور قاضي منافي آذر براي بررسي در اختيار تيم چند نفره كارشناسي قرار گرفت. 

كشف جسد حلق آويز مرد ميانسال در محوطه بيمارستان 
مأموران پليس جسد حلق آويز مرد بيماري را در محوطه بيمارستان ايرانيان كشف كردند. 
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 9:27 صبح ديروز قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 141 گلستان از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در بيمارستان ايرانيان در غرب تهران با خبر و راهي محل شد. تيم جنايي در محوطه بيمارستان با جسد حلق آويز مرد 59‌ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با طنابي خود را از شاخه درختي آويزان كرده بود.  بررسي‌ها نشان داد اين مرد  که از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد. از مدتي قبل در اين بيمارستان  بستري بوده تا اينكه روز قبل از بيمارستان خارج مي‌شود و پس از خريدن طنابي دوباره به بيمارستان بر مي‌گردد. همچنين مشخص شد وي شب قبل اقدام به خودكشي مي‌كند تا اينكه ساعتي قبل جسد حلق آويز وي در محوطه بيمارستان كشف مي‌شود.  همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد فوت شده براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي منافي‌آذر به پزشكي قانوني فرستاده شد.

رفتن به سربازي پس از ارتكاب قتل
پسر جواني كه بعد از ارتكاب قتل در سيستان و بلوچستان راهي خدمت سربازي شده بود، در پادگانش بازداشت شد. 
اواخر مهرماه بود كه به مأموران پليس زاهدان خبر رسيد كه پسري جوان در جريان يك نزاع به قتل رسيده است. تحقيقات بعدي پليس بعد از حضور در محل نشان داد كه عامل قتل دوست 21‌ساله مقتول است كه از محل گريخته است. در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود محل زندگي متهم در شهرستان بيرجند شناسايي شد. وقتي مأموران پليس براي بازداشت او راهي خانه‌اش شدند مشخص شد كه متهم به تازگي راهي خدمت سربازي شده است. بعد از آن بود كه مأموران پليس راهي پادگان شده و او را بازداشت كردند. سردار مجيد شجاع، فرمانده نيروي انتظامي استان خراسان جنوبي گفت: قاتل ۲۱ ساله تحويل پليس آگاهي سيستان و بلوچستان شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار