کد خبر: 880832
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
امشب آخرين فرصت ايتاليا براي سفر به روسيه
ديدار برگشت تيم‌هاي ملي ايتاليا و سوئد در چارچوب پلي‌آف جام جهاني 2018 امشب در ورزشگاه سن‌سيرو برگزار مي‌شود و با توجه به شکست يک بر صفر لاجوردي‌پوشان در بازي رفت، يکي از مدعيان هميشگي جام جهاني در آستانه از دست دادن اين رقابت‌هاست.
شیوا نوروزی 

ديدار برگشت تيم‌هاي ملي ايتاليا و سوئد در چارچوب پلي‌آف جام جهاني 2018 امشب در ورزشگاه سن‌سيرو برگزار مي‌شود و با توجه به شکست يک بر صفر لاجوردي‌پوشان در بازي رفت، يکي از مدعيان هميشگي جام جهاني در آستانه از دست دادن اين رقابت‌هاست. ايتاليايي‌ها تاکنون در 14 دوره متوالي جام جهاني حضور داشته‌اند و آخرين بار هم در سال 2006 جام را بالاي سر برده‌اند. حالا تيم ونتورا يکي از سخت‌ترين روزهاي خود را پشت سر مي‌گذارد. اين تيم خاطره خوشي از رويارويي با سوئدي‌ها ندارد، در يورو 2004 ايتاليا با سوئد مساوي کرد و در همان مرحله گروهي حذف شد.

نتايج آتزوري‌ها به قدري ضعيف بود که اين تيم نتوانست سهميه صعود مستقيم به جام جهاني را کسب کند و حالا براي اينكه بليت روسيه را به دست بياورد محکوم به شکست سوئد است. بازگشت لئوناردو بونوچي به ترکيب اصلي بهترين خبر براي کادر فني ايتالياست. اين مدافع در بازي رفت دچار شکستگي بيني شد، اما قرار است با استفاده از يک ماسک مخصوص به ميدان برود. محروميت مارکو وراتي، اما کار ونتورا را سخت کرده است. حضور حداکثري هواداران در ورزشگاه خواسته لاجوردي‌پوشان از مردم اين کشور است. گاتزتا دلو اسپورت مدعي شد که آنچلوتي اصلي‌ترين گزينه تيم ملي ايتالياست که در صورت اخراج ونتورا، جانشين او مي‌شود. البته آنچلوتي اعلام کرده قصد استراحت دارد و نمي‌خواهد يک فصل هدايت تيمي را برعهده بگيرد، ولي شانس حضور او روي نيمکت ايتاليا در جام جهاني ممکن است رضايتش را براي اين موضوع جلب کند. 

در ديگر بازي پلي‌آف قاره سبز دانمارک در خانه مقابل ايرلند با تساوي بدون گل متوقف شد. مارتين اونيل، سرمربي ايرلند به هواداران اين تيم اطمينان داد که آنها به جام جهاني صعود مي‌کنند: «در دوبلين براي پيروز شدن به نوآوري نياز داريم.» آگه هريده، سرمربي دانمارک نيز پس از پايان بازي مي‌گويد: «تساوي در بازي رفت نتيجه بدي نبود، هرچند که ما حداقل سه موقعيت کاملاً بزرگ داشتيم که به گل برسيم. حالا گلزني در بازي خارج از خانه ارزش خود را نشان مي‌دهد. پس مي‌رويم که نتيجه بگيريم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار