کد خبر: 880798
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
در شش ماهه اول سال جاری 692 کنتور خراب مشترکین در بندر ترکمن با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شد.

حسین رضوی مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن با اعلام اين خبر گفت: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌نماید.

به گفته وی، در مدت مذکور 260 مورد نشت یابی انشعابات، 268 مورد رفع حوادث انشعاب و خط انتقال، 163 فقره نصب انشعاب جدید و 193 مورد واگذاری اشتراک آب (آحاد) ثبت شده است.

رضوی با بیان اینکه در این مدت 320 مورد بازدید از کنتورهای مشترکین انجام شده است، تصریح کرد: 60 کیلومتر بازدید از شیرآلات و لوله های شبکه توزیع و خط انتقال، 5 مورد جابجایی کنتور، 10 مورد رفع اتفاقات و حوادث شبکه توزیع، 27 رشته استانداردسازی و تعویض انشعاب فرسوده، 50 کیلومتر نشت یابی شبکه توزیع بخشی از اقدامات انجام شده در امور منطقه بندرترکمن می باشد.

وی افزود: بازسازی و مهندسی مجدد 3 حلقه چاه آب شرب در شهر بندرترکمن با هدف بهره‌وری بهینه از منابع تامین آب و در جهت افزایش راندمان و کاهش هزینه‌های بهره‌برداری انجام شده است.

مدیرامور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب، گفت: 905 مورد مهپاشی شبکه فاضلاب، 640 مورد بازرسی منهول، 850 متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب، 290 کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب، 108 فقره انشعاب واگذار شده (آحاد)، 32 کیلومتر شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب و راه اندازی یک مورد ایستگاه پمپاژ فاضلاب از اقدامات انجام شده در شش ماهه اول سال جاری می باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار