کد خبر: 880780
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
در ملاقات با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی تاکید شد:
در ملاقات مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با مدیر کل صدا وسیمای استان بر مدیریت تولید محتوا وخبر در امر سوخت رسانی تاکید شد.

به گزارش جوان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ضمن حضور در محل کار مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی از تعامل و همکاری شایسته این مرکز قدردانی نمود

احمد مجرد مدیر منطقه ارومیه گفت: تعامل و همدلی با اصحاب رسانه و خصوصا رسانه ملی نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد.

وی گفت: زمستان سال گذشته متوسط میزان جابجایی انواع فرآورده های نفتی به 30 میلیون لیتر در روز رسید و هیچ مشکل کمبود سوختی گزارش نشد.

مجرد مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اذربایجان غربی نیز ضمن قدردانی از عملیات بسیار وسیع سوخترسانی در سطح استان به نقش مهم مسئولیت اجتماعی شرکت نفت اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی از موقعیت اقلیمی ،جغرافیایی و سیاسی خاصی برخوردار بوده که باید مدیران دستگاههای اجرایی با هوشیاری کامل و با تکیه بر توان علمی و فنی منابع انسانی در تسهیل ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری کنند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر مدیریت تولید محتوا و خبر در امر سوخترسانی از همکاری و تعامل بیشتر معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان در پوشش خبری اقدامات مستمر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خبرداد. 

مقدسی رئیس روابط عمومی منطقه ارومیه نیز ضمن قدردانی از تعامل دوسویه ایجاد شده با روابط عمومی از تغییر محسوس پوشش اخبارنفتی خبرداد و افزود:براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سال 95 امتیاز ارتباط با رسانه ملی این منطقه 100 از 100 بوده است.

در حاشیه این دیدار با اهدای لوح سپاس از اقدامات مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش معاونین بازرگانی، فنی و عملیاتی و روسای برنامه ریزی، حراست و روابط عمومی در این ملاقات حضور داشتند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر