کد خبر: 880756
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه عنوان کرد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

کریم شریفی در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 7 مورد خانه کارگری و 10 مورد بنا (خانه باغ) که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان احداث شده بود، تخریب شده است.

وی افزود: تخریب این واحدها با دستور مراجع قضایی و در اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان بانه صورت گرفته است.

به گفته شریفی، در مراحل شروع به کار این نوع ساخت‌وسازها، به مالکان تذکر شفاهی و اخطار کتبی داده شده است، اما بدون توجه به این اخطارها اقدام به ساخت بنا نموده‌اند.

وی با اشاره به فرآیند بررسی و احکام این نوع جرایم و تخلفات، گفت: علاوه بر قلع و قمع این گونه بناها، متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و بر اساس قانون، برای بار اول به جزای نقدی از 1 تا 3 برابر قیمت زمین و در صورت تکرار به زندان نیز محکوم خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه تصریح کرد: در تازه‌ترین اقدام در زمینه اجرای تصمیمات شورای حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان بانه، در یک هفته اخیر دو واحد احداث شده شامل یک واحد به مساحت 200 مترمربع در مرحله سفت‌کاری و یک مورد دیگر هم به متراژ 80 مترمربع در مرحله اتمام ساختمان، به همت دستگاه قضایی و با حضور نیروی انتظامی تخریب شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر