کد خبر: 880747
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
شهردار کلانشهر کرج خبرداد
شهردار کرج بر آسفالت و ساماندهی معابر شهر تا پیش از شروع فصل سرما و بارندگی تاکید کرد و خواستار آن شد تا نظافت شبانه روزی شهر، ساماندهی دستفروشان و دریافت مطالبات شهرداری در چارچوب قانون با جدیت تمام پیگیری شود.

شهردار کرج در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران این دستگاه عنوان کرد: مدیران مناطق 10 گانه با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، باید اقدامات روزانه از جمله رفت و روب، جمع آوری زباله ها و ساماندهی دستفروشان را به بهترین حالت ممکن اجرایی کنند تا بتوانیم پس از توفیق در این مرحله، شکل گیری محلات و نواحی در کرج را محقق سازیم.

دکتر اصغر نصیری بیان کرد: طی بازدیدهای میدانی انجام شده از مناطق 10 گانه شهرداری کرج، طی چند هفته گذشته خدمات رسانی این دستگاه به شهر و شهروندان چشمگیرتر از گذشته در حال انجام بوده که گواه این امر رضایت شهروندان از اقدامات صورت گرفته است.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: بر اساس گزارش های اداره کل بازرسی شهرداری کرج، اکنون بسیاری از اراضی این دستگاه در اختیار گل فروشی ها است که ضروری است مدیران مناطق نسبت به مشخص کردن کاربری اراضی نام برده اهتمام ورزند و از این اراضی در راستای استفاده بهینه و کسب منابع و درآمد استفاده کنند.

 وی یادآور شد: همچنین ساماندهی کیوسک های موجود در شهر، از جمله مواردی است که باید در اولویت کاری مدیران مناطق 10 گانه شهرداری کرج قرار بگیرد و اقدامات لازم برای جمع آوری کیوسک های غیرمجاز به اجرا برسید؛ همچنین این کیوسک ها باید از لحاظ شکل ظاهری ارتقا پیدا کنند و متناسب با سیمای یک کلانشهر باشند.

 از دیگر نکاتی که در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج مورد تاکید دکتر نصیری قرار گرفت، انجام عملیات آسفالت و ساماندهی معابر شهر پیش از شروع فصل سرما و بارندگی بود؛ وی همچنین خواستار آن شد تا مدیران مناطق با جدیت هر چه تمام موضوع سد معبر را پیگیری کنند تا این معضل به کمترین میزان ممکن برسد.

 شهردار کرج گفت: ساماندهی مشاوران و پیمانکارانی که در طرح های مختلف با این دستگاه همکاری دارند از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد تا بتوان بر اساس عملکرد، مشاوران و پیمانکارانی که از عملکرد مثبت برخوردار هستند را شناسایی کرد و همکاری را با آنها ادامه داد و برعکس پیمانکارانی که  همکاری ضعیفی دارند را برای همیشه از سیستم حذف کرد.

 دکتر نصیری یادآور شد: درآمد شهرداری کرج کماکان یکی از چالش های مهم این دستگاه به حساب می آید و نشان از آن دارد که مناطق و سازمان ها، مطالبات شهرداری این کلانشهر را در چارچوب قانونی دریافت کنند و جلسات کمیته درآمدی راهکار و خروجی های کارآمد داشته باشد و تنها به برگزاری جلسات اکتفا نشود.

 وی در پایان از انتصابات جدید در شهرداری کرج خبر داد و با تاکید بر اهمیت حوزه سرمایه گذاری در این دستگاه خدمات رسان، بهروز آقامحمدی را به عنوان رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منصوب کرد؛ همچنین دکتر نصیری یادآور شد با توجه به اینکه بازسازی بافت های فرسوده نقش مهمی در توسعه شهر دارد، از این پس علی اصغر همتی در سمت معاون بهسازی و نوسازی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ایفای نقش می کند که این حوزه به صورت مستقیم زیر نظر شهردار است.

 گفتنی است در جلسه شورای برنامه ریزی مدیران شهرداری کرج، قائم مقام شهردار، معاونان، مدیران عامل سازمانها، مدیران مناطق و مدیران ستادی این دستگاه حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار