کد خبر: 880741
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزخبر داد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برای تاسیس، تجهیز و تعمیر کتاب فروشی ها به متقاضیان تسهیلات ارایه می شود.

علی خیلدارافزود: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت تسهیلات به متقاضیان تاسیس، تجهیز و تعمیر کتاب فروشی ها آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان با سود 8 درصد، متقاضیان پرداخت می شود.

خیلدار گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه، سپس به وزارت خانه ارایه و پس از آن برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی پوستر هفته کتاب با نام آینده روشن با خانواده کتابخوان اشاره و خاطر نشان کرد: دیدار از کتاب فروشی های استان با هماهنگی استاندار ، وقف و نذر کتاب، دیدار با نویسندگان و مولفان، دیدار از مهدکودک های وابسته به بهزیستی و تجلیل از مربیانی که فرهنگ کتابخوانی را ترویج می دهند بخشی از برنامه هایی است که به مناسبت هفته کتاب در البرز برگزار می شود.

خیلدار با اشاره به جشنواره ملی پایتخت کتاب ایران اظهار داشت: این جشنواره که بر اساس عملکرد هر شهرستان در حوزه کتاب و کتابخوانی اجرا که از هفته کتاب آغاز و تا پایان سال جاری هر شهرستانی حوزه عملکرد خود را در این حوزه ارایه و پس از آن از بین استان های کشور یک استان به عنوان پایتخت کتاب استان معرفی می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور با هدف معرفی البرز به عنوان پایتخت کتاب کشور انتظار ما از شهرداران و فرمانداران این است که در این حوزه عملکرد بیشتری داشته باشند تا بتوان این مهم را اجرایی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار