کد خبر: 880740
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مدیرعامل شرکت آبفا البرز مطرح کرد
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: با توجه به کمبود آب در استان و نیاز به احداث تصفیه‌خانه لازم است بخش خصوصی در این مورد مشارکت کند.

غلامرضا رضایی فر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به کمبود آب در استان گفت: استان البرز نیازمند احداث تصفیه‌خانه است که در این مورد مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی لازم و ضروری تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶ پروژه به این شرکت واگذارشده است اظهار داشت: تعدادی از این پروژه‌های واگذار شده مثل آب‌شیرین‌کن اشتهارد به سرانجام رسیده است.

رضایی فر با اعلام اینکه مبلغ ۱۹۷۶ میلیارد ریال مبلغ کل برآورد شده برای سرمایه‌گذاری است افزود: از این مقدار بودجه لازم، مبلغ ۹۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با بیان اینکه تعداد پروژه‌های واگذار شده ۹ عدد می‌باشد ادامه داد: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده در سال ۹۶ مبلغ ۷۴۵ میلیارد ریال در قالب ۷ پروژه‌ می‌باشد.

وی در پاسخ به مبحث مطرح شده از سوی محمدجواد کلیوند نماینده مردم کرج، مبنی بر اینکه بحث فاضلاب فردیس بسیار حائز اهمیت است و باید موردتوجه قرار گیرد گفت: علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد در خصوص تخصیص زمین مربوط به احداث تصفیه‌خانه‌‌ها، حدود ۴ سال است که نتیجه‌ای دریافت نمی‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار