کد خبر: 880722
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
فرهنگی با اشاره به سفر هیات ۷۰ نفره اقتصادی اروپا به ایران مطرح کرد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که هر راهی از جمله بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران که به انزوای سیاست های آمریکا و تقویت روابط اقتصادی و سیاسی منجر شود، در شرایط کنونی به نفع ایران است.
محمدحسین فرهنگی با اشاره به اینکه امروز هیات 70 نفره اقتصادی و کشاورزی اروپا برای انجام مذاکراتی در زمینه هایی چون بالابردن سطوح روابط اقتصادی به ایران سفر کرده اند، اظهار داشت: در شرایط کنونی هر گونه روابط سیاسی و اقتصادی به نفع سیاست های جمهوری اسلامی و بر خلاف اراده حاکمه آمریکا است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در چنین فضایی هرگونه حضوری را باید مبارک شمرد و از زمینه های موجود برای رفع موانع تولیدی کشور و همچنین توسعه اقتصادی استفاده کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید ملی، گفت: طرف ایرانی باید تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی و اجتناب از هر گونه وابستگی اقتصادی در همه مذاکرات و توافقات با هیات 70 نفره اقتصادی اروپا را مدنظر قرار دهد.

وی در این باره که سفر هیات اقتصادی اروپا در نهایت به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در تهران منجر می شود یا خیر، بیان داشت: هر گونه توسعه روابط که این مورد نیز می تواند از مصادیق آن باشد به نفع سیاست های جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر راهی که بتواند به انزوای سیاست های آمریکا و تقویت روابط اقتصادی و سیاسی منجر شود، در شرایط کنونی به نفع ایران است.

هیات ۷۰نفره از مقامات و فعالان اقتصادی اتحادیه اروپا که ۲۵ نفر از آنها عالی‌رتبه هستند، در تهران حضور پیدا کرده اند و در صورت مثبت بودن نتیجه مذاکرات، وعده تأسیس دفتر اتحادیه قاره سبز در ایران داده شده است تا شرایط تجارت با کشورمان تسهیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر