کد خبر: 880713
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی‌گفت:کار فرهنگی یک برآیند عمقی و دیر بازده است که در سطح حرکت نمی‌کند و تاثیرش بعد از چندین سال مشاهده می‌شود .
محمد محمدپور  در حاشیه ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی آذرشهر با اشاره به وجود ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و برخورداری از چهره‌های ماندگار فرهنگی و دینی  شهرستان آذرشهر، بر تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای شناسایی این منابع فرهنگی  و هنری تاکید کرد.

وی گفت:کار فرهنگی یک برآیند عمقی  و دیر بازده است که در سطح حرکت نمی‌کند و تاثیرش بعد از چندین سال مشاهده می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وسعت کارهایی که انجام شده و کارهایی که باید انجام شود خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و سعی ما براین است تا در همه شاخص‌ها، برنامه و حمایت مالی لازم تعریف شود و در عین حال با شناور بودن حمایت‌ها بتوانیم برای برنامه‌های شاخص‌تر و موثرتر ردیف ویژه‌ای در نظر بگیریم.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این دیدار بر اهمیت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز با حضور بیش از ٧ هزار دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان بستر مناسب برای اجرای برنامه‌های مختلف  فرهنگی و هنری در شهرستان به وجود آمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان آذرشهر از مناطق و جاذبه‌های گردشگری برخوردار است و با توجه به تلاشی که در یک سال گذشته برای احیای این جاذبه‌ها شده است، باید برای افزایش  برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز  تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر