کد خبر: 880701
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
عضو شوراي شهر تهران:
عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران از كاهش هزينه‌هاي مراسم اربعين حسيني در كربلا خبر داد و گفت: امسال براي نخستين‌بار است كه مديريت شهري از سقف اعتبارات مصوب هم كمتر هزينه كرده و هزينه‌هاي امسال كمتر از ۱۰ ميليارد تومان شده است. 
حسن خليل‌آبادي با اشاره به برگزاري مراسم اربعين حسيني در كربلا  اظهار كرد: در اين زمينه امسال برنامه‌ريزي خوبي از سوي شهرداري تهران صورت گرفته و علاوه بر كاهش هزينه‌ها، برنامه‌هاي خوبي نيز انجام شد.  وي تصريح كرد: اعضاي شوراي شهر تهران در اين دوره از ابتداي برگزاري مراسم اربعين حسيني تأكيد داشتند كه شهرداري در مصرف اعتبارات دقت لازم را داشته باشد كه اين كار با مديريت انجا‌م شده در حوزه معاونت مالي شهرداري تهران عملياتي شد. 
خليل‌آبادي ضمن اشاره به كاهش هزينه‌ها در مراسم اربعين حسيني در سال‌جاري بيان كرد: امسال 10 ميليارد تومان در اين بخش اعتبارات مصوب شده بوده كه بر اساس گزارشات دريافت شده مبلغ هزينه شده كمتر از اعتبارات مصوب شوراي شهر تهران نيز بوده است.  عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه به كيفيت برنامه‌ها در اربعين حسيني اشاره كرد و به «تسنيم» گفت: در سال‌هاي گذشته بسياري از كارها توسط شهرداري انجام مي‌گرفت و از مشاركت شهروندان خبري نبود، اما امسال از اين ظرفيت استفاده شد و مديريت شهري نمره خوبي را كسب كرد.  وي در پايان گفت: در سال آتي نيز طبق برنامه‌ريزي‌ای كه انجام خواهد گرفت، تلاش مي‌كنيم كيفيت برنامه بهتر از امسال باشد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار