کد خبر: 880686
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
«سما» اولين OTT مذهبي كشور است كه با داشتن بزرگ‌ترين آرشيو مداحي كشور كار خود را از ابتداي ماه محرم سال 1396 آغاز كرد و همزمان با يازدهمين نمـايشگاه رسـانه‌هـاي ديجيتال رونمـايـي شد. 
سامانه سما با تكيه بر تخصص و دانش محتوايي خود، قصد توليد ويژه برنامه‌هاي مذهبي در اين حوزه را دارد. همچنين در گام بعدي، پخش زنده مجالس سخنراني و مداحي در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت تا بزرگ‌ترين حسينيه آنلاين كشور در فضاي مجازي توسط اين سامانه شكل بگيرد و كاربران بتوانند در تمام كشور و در هر لحظه به صورت مجازي در مجالس حضور يابند. 
سما با بهره‌گيري از منطق فازي براي رشد سامانه خود، يك حركت بلند‌مدت را براي رسيدن به بهترين سيستم ارائه خدمات ويدئويي و صوتي در حوزه مذهبي برنامه‌ريزي كرده است. اين سامانه در نظر دارد با نگاهي خلاقانه در ارائه محتواي مذهبي، پيوند مناسبي بين فضاي مجازي و رسانه‌هاي جديد با كاربر ايجاد كند. 
در گام‌هاي بعدي، اين سامانه سعي دارد با ايجاد بستر آموزش‌هاي ديني به صورت مجازي، محدوديت‌هاي مكاني و زماني علاقه‌مندان به اين آموزش‌ها را مرتفع سازد. قابل ذكر است اين سامانه از طريق سايت sama313.ir در دسترس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار