کد خبر: 880609
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کم‌برخوردار و مناطق محروم استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  علی پیرجاهد در جلسه بررسی مشکلات حوزه آبرسانی روستایی در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در 6 ماهه نخست سال توانستیم با همت جهادگران بسیج سازندگی پروژه آبرسانی به 6 روستای حومه استان اردبیل را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 130 میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم که در ادامه روند اجرای پروژه‌های آبرسانی توجه به مناطق محروم و روستاهای کم‌برخوردار بیش از پیش گسترش می‌یابد.

وی افزود: روستاهای ایلچی، اینی علیا و بیعرق از توابع شهرستان گرمی سه روستایی بودند که در طرح آبرسانی به روستاهای کم‌برخوردار استان اردبیل قرار داشتند و طی 6 ماه اخیر و نخست سال با تخصیص 210 میلیارد ریال مجموع اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: روستای میان دره در اردبیل و روستای جنگان در گرمی نیز به همت گروههای جهادی طی  مدت معین در امسال  و با صرف هزینه 400 میلیون ریال برای هر روستا  آبرسانی شدند که در حومه این روستاها نیز برخی مناطق و روستاهای کم‌برخوردار هستند که در اولویت آبرسانی قرار دارند.

پیرجاهد با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار بیان کرد: نیاز است تا به منظور رفاه و آسایش عمومی در راستای پروژه‌های عمران و آبادانی در مناطق کم‌برخوردار و مناطق محروم در اسرع وقت اقدام شود و در استان اردبیل نیز تا به اکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که انتظار می‌رود با پیگیری این مطالبات بتوانیم مردم منطقه را از احتیاجات اصلی به گاز، آب و برق بی‌نیاز سازیم.

 وی اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و به همت جهادگران بسیج سازندگی کانال‌کشی روستای محله شهریار در شهرستان گرمی نیز انجام شده است که برای این پروژه 120 میلیون ریال هزینه شد و پروژه‌ها و طرحهای محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی به همت جهادگران منطقه در نقاط و مناطق مختلف استان همچنان ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود در راستای غنی‌سازی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم سایر ارگانها و نهادها در استان اردبیل نیز یاری‌گر بسیج سازندگی باشند تا بتوانیم با رفع محرومیت از منطقه شاهد توسعه و رشد اقتصاد و اشتغال نیز باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر