کد خبر: 880607
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
فرماندار خلخال:
فرماندار خلخال گفت: به دلیل ضعف مدیریت و عملکردها استان اردبیل از لیست دریافت تسهیلات پرورش زنبور عسل و دامداری حذف شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  فریدون بابایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال اظهار کرد: در حالی که این استان در بخش پرورش زنبور عسل و تولید عسل حرف اول را می زند و در حالی که بخش دامداری نیاز به دریافت تسهیلات برای اجرای طرح های اصلاح نژاد و راه اندازی صنایع تبدیلی دارد نام این استان در سال جاری از لیست استان های دریافت کننده تسهیلات کم بهره مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته پرورش زنبور عسل و توسعه دامداری حذف شده است.

وی افزود: در شرایطی که هر سال کشاورزان و دامداران منطقه خسارات سنگینی را از جانب حوادث غیر مترقبه متحمل می شوند سازمان جهاد کشاورزی استان نباید در جایگزینی ارقام جدید کشاورزی مقاوم در مقابل سرما و خشکسالی و یا اجرای طرح اصلاح نژاد دام برای بهره وری بخش کشاورزی و دامداری استان کوتاهی کند.

فرماندار خلخال با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی خلخال نیز در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی دولت ضعیف است گفت: تنها ارائه گزارشی کوتاهی از عملکرد اداری دستگاه های اجرایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی دولت و با توجه به فراهم کردن شرایط ویژه امسال از سوی دولت برای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در این بخش کافی نیست.

بابایی بیان کرد: از همه مسوولان دستگاه های اجرایی خلخال انتظار می رود به جای حل مشکلات سرمایه گذاران و رفع موانع اداری ، مشکل جدیدی را در پیش روی کارآفرینان ایجاد نکنند.

وی تصریح کرد: در کنار ضعف عملکرد دستگاه های اجرایی وجود سیستم بانکی بیسواد و بی تفاوت شهرستان همواره مانع از دستیابی به اهداف توسعه و اهداف اقتصاد مقاومتی در این منطقه شده و تا زمانی که سیستم بانکی مریض باشد دستیابی به اهداف توسعه و رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار بعید بنظر می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر