کد خبر: 880606
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
مدیرکل صداوسیمای اردبیل:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن مناطق باقیمانده استان اردبیل که مجهز به شبکه‌های دیجیتال نیستند از خدمات این شبکه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر برخورداری از شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف استان سعی داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن ساکنان مناطق باقی مانده استان را از خدمات تمامی شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند کنیم چرا که این مهم در حال‌حاضر مطالبه اصلی مردم و مسئولان منطقه است.

وی با اشاره به اینکه انتقال شبکه‌های دیجیتال به تمامی مناطق استان اردبیل نیازمند تزریق اعتبارات لازم است، افزود: در صورت تامین اعتبارات لازم از محل استانی امید داریم تا باقی مناطق فاقد پوشش دیجیتال هم از این نعمت برخوردار شوند که در این زمینه نیاز است تا تمامی مسئولان یاری‌گر باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل رفع موانع و مشکلات توسعه استان را از مهمترین رسالت‌های رسانه ملی دانست و گفت: اصلی‌ترین و خطیرترین وظیفه و رسالت رسانه ملی در عصر کنونی تلاش برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی توسعه استان است که ما نیز تلاش داریم تا بنابر این اصل در راستای پویایی استان در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف گام برداریم.

ملااحمدی تصریح کرد: بنابر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری  می‌بایست چارچوب حرکت همه وفاق و وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه باشد که در این راستا انتظار از رسانه ملی و استانی بیش از همه است.

وی افزود: بیان خدمات نظام اسلامی، تشریح مشکلات مردم و به تصویر کشیدن واقعیت‌ها همه از وظایف رسانه است و ما باید با دقت در راستای شفاف‌سازی اذهان عمومی بکوشیم که در این رابطه نیاز است تا دقت، صحت و سرعت به عنوان سه مولفه اصلی هیچ‌گاه فراموش نشده و مبنای کار رسانه و فعالان این حوزه باشد.

میرحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست گفت: رسانه در حوزه‌ها و ابعاد مختلف وظایف و رسالتهای مختلفی بر عهده دارد و همانطور که امام راحل فرموندن رسانه یک دانشگاه عمومی است که باید در کنار توجه به ابعاد تعلیم و تربیت به مشخصه فرهنگ نیز توجه شود.

وی تصریح کرد: صداوسیما می‌تواند با تولید آثار فاخر و تبیین مشکلات مردم و نیز در کنار آن بازگو کردن اقدامات دولت هم زبان دولت و هم زبان عموم مردم باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پوشش جلسات و نشستهای مختلف و انعکاس رویدادهای مهم در سطح استان از سوی صداوسیمای مرکز اردبیل به صورت دقیق انجام می‌شود و همواره این نهاد فرهنگی در انعکاس اخبار و رویدادها و نیز بیان اقدامات توسعه محور استان پیشگام بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر