کد خبر: 880598
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
رئیس اداره شیلات میناب گفت:
رئیس اداره شیلات میناب گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون دو هزار و 100 تن میگوی پرورشی از مزرعه های این شهرستان برداشت شده است.

رئیس اداره شیلات میناب گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون دو هزار و 100 تن میگوی پرورشی از مزرعه های این شهرستان برداشت شده است.

خلیل حیدری افزود: تولید در سال جاری به دلیل استفاده از دستگاه هوا دهی در مزرعه ها 20 درصد بیشتر از سال قبل است و پیش بینی می شود برداشت میگو تا پایان فصل برداشت به 8 هزار تن میگو از 650 هکتار از مزرعه های پرورش میگو برسد.
وی با بیان اینکه میگو‌های برداشت شده پس از بسته بندی علاوه بر مصرف داخلی به کشور‌های چین، کره جنوبی، تایوان ، اسپانیا ، فرانسه و امارات عربی متحده صادر می‌ شود یاد آور شد: نوع میگوی پرورشی وانامی با وزن هرکدام 20 تا 25 گرم است و قیمت میگو‌های پرورشی در بازار نسبت به وزن آن‌ها هر کیلوگرم 14 هزار تا 20 هزار تومان است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هزار و 925 هکتار از زمین‌ های سواحل شهرستان میناب به کشت و پرورش میگو در قالب 115مزرعه در دو منطقه تیاب شمالی و تیاب جنوبی اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: دور نخست برداشت میگو در میناب تیرآغاز و تا پایان مرداد و دوردوم برداشت میگو از مهر آغازشده و تا پایان آذر ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر