کد خبر: 880590
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
شهردار تبریز تاکید کرد؛
شهردار تبریز گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در بحث مدیریت اجرایی «انسان‌محوری» و در روند خدمتگزاری «کرامت انسانی» و «عدالت شهری» را نهادینه کنیم.
مهندس ایرج شهین‌باهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: مشکلات مختلفی در مسیر مدیریت شهر قرار دارد که باید با برنامه‌ریزی حل شود؛ طبیعی است که در این جهت‌گیری، مناطق کم‌برخوردار در اولویت قرار خواهند داشت. سعی خواهد شد خدمات شهری، به خصوص در سطح محلات، با رویکرد متوازن توزیع شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وجه از شاخص «کرامت انسانی» این است که فضای شهر، در وهله اول، در خدمت  پیاده‌محوری باشد، نه ترددهای متراکم خودرویی؛ سعی خواهیم کرد این شاخص مهم را در پروژه‌های ترافیکی و عمرانی لحاظ کنیم.

شهین‌باهر، تکریم ارباب رجوع را از دیگر ضرورت‌های مهم در مدیریت شهر خواند و افزود: ممکن است در مراجعات اداری، برخی خواسته‌های شهروندان از نظر قانونی امکان‌پذیر نباشد؛ در این صورت باید رفتار خدمتی به نحوی باشد که ارباب رجوع، از برخوردمان اقناع شود. سعی خواهیم کرد با ارزیابی‌ها و نظارت‌های مداوم این شاخص مهم را در شهرداری بهبود ببخشیم.

وی با بیان این‌که ایجاد فضای مشارکت، نیازمند جلب رضایت و اعتماد شهروندان است، خاطرنشان کرد: در تک‌تک بخش‌های مدیرت شهر، نیازمند همراهی شهروندان هستیم؛ به خصوص در آستانه تبریز 2018، باید فضایی ایجاد کنیم تا شعار «هر شهروند، یک میزبان» به صورت واقعی در شهر بارز باشد.

شهردار تبریز تاکید کرد: مردم باید شهرداری را از خود بدانند و اطمینان داشته باشند که هر هزینه‌ای که در تعامل با شهرداری می‌پردازند، نهایتاً صرف خدمت به خودشان می‌شوند.

شهین‌باهر متذکر شد: رفتار چهره‌به‌چهره شهروندان با گردشگران، یک نمود ساده از مشارکت در برنامه‌های 2018 است که در عین حال، در ذهنیت و خاطره حضور گردشگران، بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: «تبریز 2018» یک آرمان نهایی نیست، بلکه سرآغازی برای ایجاد تحول در اقتصاد پایدار شهری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر