کد خبر: 880582
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از مسؤولان و نمایندگان استان انتظار دارم موضوع دریاچه ارومیه را با جدیت هر چه تمام دنبال کنند،گفت: موضوع دریاچه ارومیه به همت همگانی و پیگیری سریع و جدی نیازمند است و همه باید کوشا باشیم و فرصت را از دست ندهیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  با اشاره به بحرانی شدن وضعیت دریاچه ارومیه، اظهار داشت: این موضوع به قدری حساسیت دارد که از هر فرصت و تریبون برای مطرح کردن این مشکل استفاده کرده‌ام.

وی با تاکید به ایجاد دقت نظر مسؤولان استانی و کشوری به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه بیان کرد: طبق گزارشی که از طوفان نمک ایجاد شده در هفته گذشته به دست رسید، نگرانی نسبت به وضعیت خشکی دریاچه افزایش یافت و این موضوع نشان از نبض ناخوش دریاچه ارومیه بوده که به تبع آن خطرات مخاطره‌آمیز دیگری نیز برای منطقه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: از هر فرصتی برای بیان وضعیت دریاچه ارومیه و اهمیت رسیدگی به وضعیت آن به مسؤولان، وزیر یا از طرق مختلف دیگر استفاده کرده‌ام تا نسبت به این موضوع حساس‌سازی همگانی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه از مسؤولان و نمایندگان استان در مجلس انتظار دارم موضوع دریاچه ارومیه را با جدیت هر چه تمام در پایتخت دنبال کنند، افزود: موضوع دریاچه ارومیه به همت همگانی و پیگیری سریع و جدی نیازمند است و همه باید کوشا باشیم و فرصت را از دست ندهیم.

امام جمعه تبریز در پاسخ به اینکه آیا خوشبین به احیای دریاچه هستند، ابراز کرد:به مدد الهی با همت مسؤولان امیدواریم و باید همه کمک و عنایت داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر