کد خبر: 880463
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجهیز1027 واحد آموزشی اردبیل به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد.

احمد ناصری گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال ۱۰۲۷ واحد آموزشی اردبیل به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

وي افزود: از 33 میلیارد تومان پیشنهاد شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی 16 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون از این اعتبار چهار میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش استان اردبیل قرار گرفته است.

ناصري با اشاره به مجهز کردن 176 واحد آموزشی به سیستم گرمایشی نیز گفت: در حال حاضر از یک هزار و 900 ساختمان آموزشی در استان فقط 900 باب ساختمان فاقد سیستم و تجهیزات گرمایشی هستند که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز و کافی در آینده‌ای نزدیک تمامی مدارس یبه سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

ناصری تصریح کرد: در حال حاضر در سه شهر پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم که برای رفع این مشکلات و مدارس دونوبته نیاز جدی به مدرسه‌سازی است که در این زمینه علاوه بر تامین اعتبارات از منابع ملی نیاز است خیران نیز مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند.

وی گفت: با توجه به تراکم دانش‌آموزان در برخی شهرک‌های جدید و مسکن مهر امیدواریم با همکاری استاندار جدید اردبیل و راه و شهرسازی استان بتوانیم مدارس نیمه‌تمام این شهرک‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم و مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان را در این زمینه به حداقل برسانیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار