کد خبر: 880455
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
شهردار رشت با تاکيد بر ضرورت راه اندازی تراموا در اين شهر و اتصال آن به شهرهای حومه شهر ، تراموا را به منظور مقصد گردشگری شدن شهر رشت بسيار ضروری دانست.

مسعود نصرتی گفت:در طرح جامع حمل ونقل و ترافيک نياز به راه اندازی تراموا و ضرورت پوشش دهی انبوهی در شهر های حومه رشت احساس می شود.

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به اين كه در برخی از شهرهای كشور بعد از طرح حمل و نقل و ترافيک ،طرح حمل و نقل عمومی نيز در شورای جامع حمل ونقل كشور به تصويب رسيد ،طرح توجيهی جديدی برای مبحث تراموا در شهر رشت و حومه تهيه مي شود.

نصرتی با تاكيد بر پوشش دهی انبوه بر تراموا در شهر های حومه شهر رشت افزود : اتصال شهر رشت به شهرستان انزلی به وسيله تراموا در راستای حمل و نقل گردشگران،شهر رشت را از مزايای منطقه آزاد انزلی بهره مند خواهد نمود.

شهردار رشت از ضعف جذب توريست و درآمدزايی به وسيله اين صنعت در شهر رشت خبر داد وگفت:جابه جايی گردشگران با تراموا نقش بسزايی در افزايش مابه التفاوت هزينه ها شهرداری و خدمات رسانی خواهد داشت.

وی افزود:با خدمات رساني شهري از سوي شهرداري جون؛استفاده رايكان از باركينك هاي سطح شهر براي كردشكران و سرويس رايكان در بازديد از اماكن تاريخي به كردشكران مي توان به ارزش افزوده زيادي دست يافت.

شهردار رشت عنوان كرد: ما خواستار بازنگری طرح راه اندازی تراموا توسط شركت عمران ايران با لحاظ اولويت پوشش دهی تراموا به شهرهای حومه هستيم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار