کد خبر: 880450
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کارشناس امور بسیج دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از دو هزار دانش‌آموز استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

محمد نظری با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 2041 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: از این تعداد 1680 دانش‌آموز پسر، 127 معلم، تقریبا 25 نفر روحانی و حدود 45 راوی بودند.

نظری با بیان اینکه راویان برای روایت عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان را همراهی کردند، تصریح کرد: از آغاز سال تحصیلی تا نیمه نخست اسفندماه امسال طی چندین مرحله دانش‌آموزان استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان از 20 مهر ماه تا 12 آبان ماه امسال در یک مرحله به منطق جنوب کشور شامل اروند کنار، شلمچه، هویزه، دوکوهه و معراج شهدا اعزام شدند.

نظری ادامه داد: دانش‌آموزان پسر اعزام شده از 67 مدرسه استان اعم از کیار، بروجن، بلداجی، خانمیرزا در قالب 11 کاروان به مناطق جنگی سفر کردند.

وی گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر استان نیز از 23 آبان ماه جاری انجام خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با رشادت‌های و دلیری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از دین و سرزمین از اهداف برگزاری این اردوها برای دانش آموزان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار