کد خبر: 880423
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج؛ طرح جهادی ساماندهی دستفروشان با حضور مدیر منطقه، معاون دادستان کرج، سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج ، عوامل انتظامی و امنیتی و همچنین جمعی از مسئولین منطقه آغاز و دستفروشان در محل طرح ساماندهی حضور یافتند.

چند روزقبل از اجرایی شدن این طرح ، معاون دادستان کرج دربازدید از منطقه از اجرای طرح ساماندهی دست فروشان، مجموعه اقدامات خدماتی و برخورد جدی با ساخت و ساز غیر مجاز اعلام رضایت و از مدیر منطقه تقدیر و تشکر کرد.

در آستانه آغاز طرح ساماندهی دستفروشان، مدیر منطقه به اتفاق معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج؛ رئیس کلانتری 39 گلشهر، سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج از منطقه بازدید و به منظور هماهنگی اجرای این طرح تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه ، مدیر منطقه 5 شهرداری کرج ضمن اشاره به ماده 55 قانون شهرداری مبنی بر جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان و غیره توسط شهرداریها  خاطر نشان کرد: منطقه 5 به دلیل مواجهه با جمعیت انبوه دستفروشان بیشترین آسیب  را از پدیده اجتماعی دستفروشی متحمل میگردد.

سیّد محمد جواد حسینی افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان طی توافقات صورت گرفته زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با ظرفیت بیش از 600 قطعه در نظر گرفته شده که با تلاش شبانه روزی واحد های اجرائی منطقه در کوتاهترین زمان ممکن آماده و با ثبت نام بعمل آمده از دستفروشان ابتدای هفته آتی این طرح جهادی آغاز خواهد شد.

در حاشیه این جلسه دکتر یاوری، معاون دادستان کرج رضایت خود را از عملکرد منطقه در خصوص اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، بهسازی و زیبا سازی محدوده متروی گلشهر، ساماندهی ایستگاه تاکسی و احداث سرویس بهداشتی میدان دانشگاه حصارک اعلام کرد.

دکتر یاوری در پایان این جلسه با اشاره به دستوراخیر دادستان عمومی وانقلاب کرج مبنی بر برخورد با دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 5 از اقدام قاطع و فوری مدیرو عوامل اجرائی منطقه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار