کد خبر: 880411
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
فرمانده دفاع مدنی استان کربلا در دیدار با اعضای شورای شهر تبریز:
فرمانده دفاع مدنی استان کربلا گفت: عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است و این علاقه می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های کربلا و تبریز باشد
سید طاهر حمید زبیدی در دیدار با اعضای شورای شهر تبریز، مردم تبریز را مردمی صادق و معتقد دانست و اظهار کرد: عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت و ابا عبدالله الحسین (ع) زبانزد است و این علاقه می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های کربلا و تبریز باشد.

وی با بیان اینکه زمین کربلا رازی دارد که با وجود کوچک بودن ولی می تواند میزبان بیش از ۲۰ میلیون نفر باشد افزود: بعد از عراق، ایران بیشترین زائر اربعین را به خود اختصاص داده و کشورهای لبنان و بحرین و کویت و آذربایجان در رتبه های بعدی قرار دارند.

فرمانده دفاع مدنی استان کربلا عشق و علاقه مردم کربلا و عراق را یادآور شد و اضافه کرد: مردم کربلا همیشه در رحلت پیامبر، عاشورا و تاسوعا و به ویژه اربعین با برپایی موکب ها نهایت ارادت خود را با توزیع نذورات خود ابراز می دارند.

گفتنی است، دفاع مدنی شامل فعالیت های حفاظتی و آتش نشانی می شود که قبل از این آتش نشانان کربلا در قالب خواهر خواندگی تبریز و کربلا در تبریز دوره های آموزشی فنی و عملیاتی طی کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر