کد خبر: 880403
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این‌که رویداد مهم «تبریز ۲۰۱۸» نقطه اوج‌گیری توسعه شهرمان است، نه نقطه پایان آن، گفت: باید با همراهی شورای اسلامی شهر، به بهترین شکل ممکن از این سکوی پرتاب استفاده کنیم.
محمدحسین اسحقی در شورای مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: در کهن‌شهری مانند تبریز، پروژه‌‌های اصلی نباید محدود به طرح‌های عمرانی شود؛ متاسفانه در بسیاری از عرصه‌ها، از جایگاه مهم و تاریخی شهر تبریز، عقب افتاده‌ایم و باید از این پس، در کنار یکدیگر، تمام تلاش خود را برای جبران کاستی‌ها به کار گیریم تا چهار سال بعد، شاهد بهترین ثمرات مدیریتی در شهر باشیم.

وی ادامه داد: با آغاز مسئولیت دکتر شهین‌باهر، مسئولیت سرپرستی بنده به سر رسیده‌است؛ با این حال، از این پس با انرژی مضاعف، آماده کمک برای حل مشکلات شهر خواهم بود. شهردار تبریز، یکی از گزینه‌های مطلوب برای هدایت مدیریت بوده که با پشتوانه سال‌ها حضور در سازمان‌نظام‌مهندسی و شورای اسلامی شهر، از مسایل شهر به خوبی آگاه است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: در دوه سرپرستی سعی کردیم آرامش شهرداری را حفظ کنیم و اجازه ندهیم خلائی در مدیریت شهری بارز باشد.

اسحقی افزایش درآمدها و کنترل هزینه‌ها را دو محور عمده در دوره سرپرستی خواند و افزود: به همین منظور، چند لایجه درآمدساز به شورای محترم ارائه شده که در دست بررسی است.

وی سه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، میدان آذربایجان و مقبره‌الشعرا را به همراه سامان‌دهی پنج محور گردشگری شهر، از طرح‌های اولویت‌دار شهر در آستانه رویداد گردشگری ۲۰۱۸ خواند و افزود: در روزهای اخیر، با پیگیری‌های صورت گرفته ۶ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اختصاص یافته‌ و شهرداری منطقه ۹ از این پس باید تمام تلاش خود را صرف تسریع این پروژه کند تا به امید خدا، تا دهم دی‌ماه شاهد تکمیل پروژه باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اضافه کرد: با رفع بخشی از مشکلات مالی میدان آذربایحان، این پروژه ارزشمند تا یک ماه آتی می‌تواند در مسیر بلوار آذربایجان به پاسداران نهایی شود.

اسحقی همچنین در مورد مقبره‌الشعرا خاطرنشان کرد: به شخصه در مورد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری حساس هستم اما معتقدم، پروژه سنگینی مثل مقبره‌الشعرا، با توجه به اهداف گسترده ملی و بین‌المللی، نمی‌تواند صرفاً با ورود شهرداری تبریز حل شود و در این خصوص، حضور و پشتیبانی دولت، ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر