کد خبر: 880402
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه از محل درآمد حاصل از عوارض گاز مصرفی مبالغی از طریق وزارتخانه جهت استاندارد سازی سیستم گرمایشی و تجهیز مدارس هزینه می شود؛ گفت: متأسفانه وزارتخانه تجهیزاتی را خریداری و در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد که نیازی به آنها وجود ندارد.
محمدرضا عیدی   در جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به اینکه 34 درصد مدارس استان و 24 درصد مدارس بناب نیازمند بازسازی است؛ اظهار داشت: با توجه به محدودیت اعتبارات نقش خیران در بازسازی و تجهیز مدارس بسیار حائز اهمیت است و اگر خیران در بازسازی مدارس مشارکت نداشته باشند وضعیت مدارس بهبود نخواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات بناب برای بازسازی و تجهیز مدارس از محل ماده 180 قانون بودجه کشور مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است که فقط 29 درصد آن تخصیص یافته که آن هم برای تکمیل 2 باب مدرسه و خانه معلم این شهرستان هزینه خواهد شد.

عیدی با اشاره به اینکه از محل درآمد حاصل از عوارض گاز مصرفی مبالغی از طریق وزارتخانه جهت استاندارد سازی سیستم گرمایشی و تجهیز مدارس هزینه می شود؛ افزود: متأسفانه وزارتخانه تجهیزاتی را خریداری و در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد که نیازی به آنها وجود ندارد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود خواستار هزینه کرد این اعتبار توسط استان‌ها و برای تهیه تجهیزات مورد نیاز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر