کد خبر: 880395
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
رهبر انقلاب درباره پياده‌روي پرشكوه اربعين:
رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: پياده روي اربعين از حوادث بسيار برجسته‌اي است كه خداي متعال منت گذاشته بر ما و اين حادثه را براي ما خلق كرده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: پياده روي اربعين از حوادث بسيار برجسته‌اي است كه خداي متعال منت گذاشته بر ما و اين حادثه را براي ما خلق كرده است. 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در جلسه درس خارج فقه كه روز   دوشنبه 15 آبان  برگزار شد، گفتند: ايام اربعين است و خوشا به حال آن كساني كه در حال پياده‌روي هستند يا پياده‌روي خواهند كرد و به زيارت اربعين خواهند رسيد و آن زيارت خوش مضمونِ روز اربعين را ان‌شاءالله خطاب به حضرت خواهند خواند. 
ايشان افزودند: ما هم اينجا با شوق و با حسرت نگاه مي‌كنيم به اين گام‌هايي كه  
هزاران گام در راه است و دل مشتاق و من حيران 
 كه ره چون مي‌توانم يافتن سوي درون من هم
رهبر معظم انقلاب با بيان اينكه الحمدلله جوان‌هاي ما راه را پيدا كردند و ميليون‌ها نفر از مردم ما و مردم غيرما، مردم عراق و ديگران، در اين راه حركت مي‌كنند، ادامه دادند: اين هم يكي از حوادث بسيار برجسته‌اي است كه خداي متعال منت گذاشته بر ما و اين حادثه را براي ما خلق كرده است؛ اين شد يك نماد. 
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: هميشه اربعين پياده‌روي بود اما اين حركت عظيم كه يك نماد بسيار زيبا و پرشكوهي از حضور پيروان اهل‌بيت و علاقه‌مندان به اهل‌بيت است، اين نبود، ما اين را نداشتيم؛ اين را خداي متعال در اختيار ما گذاشت، خدا را بايستي شاكر باشيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار