کد خبر: 880241
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
عضو هیئت رئیسه مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم شرکت شستا به تعهدات خود در قبال شرکت ماشین‌سازی تبریز عمل و این مرکز مهم اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی را ساماندهی کند.
محمدحسین فرهنگی در نشست مشترک اعضای کارگروه تخصصی اشتغال، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، تعاون‌گران، خیرین بهزیستی و فرمانداران استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در خصوص شرکت ماشین سازی 6 نماینده تبریز نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتند و رئیس جمهور نامه را جهت اقدام به وزیر کار ارجاع دادند که اقدام مناسبی در این ارتباط صورت نگرفته است.

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما نسبت به این رفتار شما گله مندیم و انتظار داریم شستا این شرکت را ساماندهی کند چرا که انصاف نیست یکی از مراکز مهم تبریز با چنین مشکلاتی مواجه باشد.

فرهنگی ادامه داد: در مورد احداث بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی تبریز که دوسال پیش در منطقه خاوران کلنگ زنی شد، ما فاینانس را قبول نداریم و انتظار داریم از اموال تامین اجتماعی احداث بیمارستان سریعا شروع شود.

وی بر لزوم احداث درمانگاه در شهر جدید سهند تاکید و اضافه کرد: در سراب نیاز به تجهیز درمانگاه موجود برای شیفت دوم داریم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به انتصاب مدیران نه چندان قوی زیر مجموعه وزارت در استان پرسید: مدیران انتخابی  با چه مبنا و استدلالی اینجا گمارده می شوند؟!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در خصوص بیکاران متقاضی کار طرحی در مجلس در دست بررسی داریم و قصد داریم یارانه‌ها را به سمت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری سوق دهیم.

فرهنگی یادآور شد: لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمسیون اقتصادی بررسی می شود ما منتظر پیشنهادات فعالان اقتصادی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر