کد خبر: 880236
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی :
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از عمکرد مثبت شرکت برق منطقه ای خراسان و شرکت توزیع برق مشهد از نظر میزان تولید و شبکه برق رسانی خبر داد.

هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی دربازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در غرفه شهر آرا به کمترین میزان خاموشی در شبکه برق مشهد و خراسان رضوی  اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در تمام ایام سال میزان برق تولیدی در نیروگاه های استان خراسان رضوی بیشتر از برق مصرفی است ، لذا مشکلی برای تامین  برق مصرفی مشترکان وجود ندارد.

وی در تشریح برنامه‌های وزارت نیرو برای افزایش ظرفیت تولید برق گفت: نیروگاه فردوسی در نزدیکی شهر مشهد درحال توسعه است و طی یک سال آینده ۴٨٠‌مگاوات به ظرفیت تولید برق در این نیروگاه افزوده می‌شود.معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ادامه داد: «در منطقۀ خواف نیز توجه ویژه‌ای به تولید انرژی‌های تجدید‌پذیر صورت گرفته است، به‌نحوی‌که حداکثر تا یک سال آینده حداقل ١٠٠ مگاوات نیروگاه بادی در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درپایان در خصوص توسعۀ نیروگاه‌های حرارتی و تجدید‌پذیر بیان داشت : هر کسی که مشتاق سرمایه‌گذاری در این بخش باشد، می‌تواند درخواست خود را به بانک‌های عامل یا صندوق سرمایۀ ملی ارائه کند تا حمایت‌های لازم انجام گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار