کد خبر: 880155
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
شهردار تبریز عنوان کرد؛
شهردار تبریز گفت: اجرای مطلوب برنامه چهار سال آینده شهر نیازمند حمایت مدیریت استان است و امیدواریم با همدلی و صمیمت، مشکلات زیربنایی شهر را مرتفع کنیم.
ایرج شهین‌باهر که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز  به دیدار استاندار آذربایجان شرقی رفته بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت دقیق از مشکلات و مسائل شهر وارد مسئولیت اجرایی شده‌ام و معتقدم فرصت‌های توسعه کلان‌شهر تبریز، از چالش‌ها و نارسایی‌های آن به مراتب بیشتر است و می‌توان با برنامه‌ریزی و تقویت بهره‌وری در مجموعه نیروی انسانی، جایگاه شهر را بهبود بخشید.

وی با اشاره به این که طبق آخرین گزارش‌ها، تحقق بودجه عمرانی شهرداری تبریز کاهش داشته است، گفت:  شهری که چنین شرایطی داشته باشد و بدنه‌ سنگینی نیز داشته باشد، با مشکلات اساسی مواجه است که باید با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند حل شود.

شهردار تبریز با اشاره به حضور خود در شورای چهارم یادآور شد: اجرای پروژه‌های تحول‌آفرین عمرانی در کمترین مدت در دوره شورای چهارم اتفاق افتاد و نتیجه همدلی و هماهنگی مدیریت استان و مدیریت شهری بود؛ در صورت حمایت استاندار محترم و  تداوم همدلی و همکاری، می‌توانیم توسعه و آبادانی شهر را استمرار ببخشیم.

شهین‌باهر تاکید کرد: باید تقابل‌ها را از میان برداشته و برخی نگرش‌ها را اصلاح کنیم، چرا که منافع شهر، مقدم بر منافع شخصی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر