کد خبر: 880145
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت در عرصه مدیریت شهر، تنها با رمز همدلی و صمیمیت شهرداری و شورا میسر است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اختلاف، همیشه موجب توقف پیشرفت شهر است و در دور جدید همکاری شهرداری و شورا، انتظار می‌رود همدلی در اوج باشد.

وی تاکید کرد: حتی اگر هم اختلافی در گذشته بوده، باید به فراموشی سپرده شود و در مقابل، شهردار نیز باید ثابت کند که متعلق به طیف خاصی نیست و در مقابل تمام اعضا مسئول است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم اضافه کرد: اعضای پاکدست شورا باید با تلاش خود، ضربات حیثیتی را که شورا در دور قبل دید، اصلاح کنند؛ ذهنیت‌هایی نسبت به شورا و شهرداری هست که باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر این‌که تلاش شورا و شهرداری باید در قواره شهر ودر شان شهروندان باشد، افزود: به کارگیری افراد پاکدست موجب خواهد شد تا چهار سال بعد، همگان به سلامت و کارایی شهرداری اذعان داشته‌باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی توقعات مراجعان به شهرداری، از نظر قانونی ممکن نباشد؛ در این صورت، باید رفتار شهرداری، با دلجویی و مودت باشد تا فرد مراجعه‌کنند، از پاسخ ارائه‌شده، اقناع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان توجه به مسائل فرهنگی در آستانه رویداد تبریز 2018 را ضروری خواند و گفت: برنامه‌های مختلفی برای تبریز 2018 تدارک دیده شده است؛ اما لازم است اقداماتی از نظر شاخص‌های مذهبی، ایثار، فداکاری و سایر ارزش‌های تاریخی تبریز و آذربایجان صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: البته مجموعه‌هایی از قبیل میراث‌فرهنگی و سازمان اوقاف در این زمینه نقش اصلی را دارند و از شهرداری انتظار می‌رود در کنار این دستگاه‌ها، به مساجد و مراکز مذهبی رسیدگی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم متذکر شد:  حسن مهم شهردار تبریز این است که ایشان از بطن شهرداری و با آشنایی کامل با مسایل شهر، وارد مسوولیت اجرایی شده‌اند و بنده با توجه به همت شهردار و پشتیبانی شورای محترم، به آینده شهر خوش‌بین هستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر