کد خبر: 880126
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل:
معاون توسعه، برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های آبیاری مدرن در استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا محسنی در آئین معارفه مدیر رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خلخال اظهار داشت: 70 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای  طرح‌های آبیاری مدرن در استان اردبیل اختصاص یافته است که انتظار می‌رود این فرهنگ به طور همه‌جانبه مورد توجه کشاورزان قرار بگیرد.

وی افزود: روش‌های آبیاری سنتی در بخش کشاورزی برای ما به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که علاوه بر هدر دادن منابع آبی سبب کاهش کارآیی و بهره‌وری در تولیدات می‌شود که  نیاز است در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد و کشاورزان با ما مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

 معاون توسعه، برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:طبق برآورده انجام یافته تا پایان سال گذشته بیش از چهار هزار و 500 هکتار از اراضی استان زیرپوشش طرح‌های آبیاری مدرن تحت فشار قطره‌ای و بارانی قرار گرفته است که از این پس نیز تلاش بر این است که بتوانیم در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهیم.

محسنی بیان کرد: در هفت ماهه نخست امسال نیز اجرای این طرح در سه هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این استان در حال اجرا و تکمیل است که انتظار می‌رود با همکاری‌ و مشارکت‌های همگانی بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال نیز در این مراسم تصریح کرد: متاسفانه شهرستان خلخال با توجه به قابلیت‌هایی که در بخش کشاورزی دارد آن طور که باید توسعه نیافته که به همین دلیل نیاز است با حل مشکلات ساختاری این شهرستان اجرای طرح‌های نوین کشاورزی از جمله آبیاری تحت فشار مورد توجه واقع شود.

در پایان این مراسم بهبود علیزاده به عنوان مدیر جدید به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی خلخال معرفی و از زحمات هادی ذبیحی مدیر سابق جهاد کشاورزی خلخال تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر