کد خبر: 879959
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت و مجلس تلاش های زیاد و وافری را در راستای اجرای طرح تحول سلامت در کشور انجام می دهند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهدی درخشان در مراسم تکریم و معارفه مدیران اسبق و جدید مدیریت درمان استان اردبیل اظهار کرد: طرح تحول سلامت یکی از طرح های بزرگ سازمان تامین اجتماعی است که از ابتدای اجرای این طرح سازمان تلاش کرده است تا آنچه در توان دارد برای به ثمر نشستن این طرح انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اجرا شده در راستای طرح تحول سلامت که برنامه های اصلی دولت است به جد در کشور پیگیری می شود خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت اصلاحات اساسی در زمینه خدمت رسانی در حوزه سلامت به مردم است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: به دلیل حجم بالای کار مشکلات مالی سر راه این طرح بزرگ وجود دارد اما در این میان مجلس نیز وارد کار شده و در کنار دولت تلاش می کنند تا موانع رفع شده و مردم از این طرح بزرگ هر چه بیشتر منتفع شود.

درخشان به فعالیت های انجام شده در حوزه درمان تامین اجتماعی از قبیل ارتقای هتلینگ و توسعه مراکز و زمینه به روز رسانی تجهیزات پزشکی اشاره کرد و بیان داشت: تلاش ما بیشتر پرداختن به زیرساخت هاست تا افرادی که بعدها بر سر کار می آیند بستر مناسبی برای کار و خدمت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه IT در تمام مراکز سازمان تامین اجتماعی HIS مستقر شد و علیرغم اینکه ایراداتی نیز به دلیل وسعت کار داشت این ایرادات به زودی برطرف خواهد شد.

رخشان گفت: همچنین طرح حذف دفترچه در مراکز ملکی خبر داد و افزود: این امر در مراکز غیرملکی در استان یزد پایلوت شده و در مراحل بعدی در استان های مازنداران و گیلان و اصفهان شروع شده که امیدواریم با هماهنگی کامل با سازمان نظام پزشکی و هماهنگی با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی این کار در اسرع وقت انجام شود.

وی تاکید کرد تلاش می کنیم در بعد کلان قضیه این طرح در کشور اجرایی شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی این سازمان را دستگاهی خدمات رسان برای اقشار شریف جامعه از جمله مستمری بگیران اعلام کرد و گفت: منابع مالی سازمان محدود است و تنها از حق بیمه های اقشار تحت پوشش و مولد کشور هزینه های خود را تامین می کند و به همین لحاظ شایسته است این منابع محدود به خوبی مدیریت شده تا بهره وری بیشتر و بهتری نصیب جامعه بیمه شده شود.

درخشان مسئولیت پذیری را جز قصد خدمت ندانست و افزود: از آنجایی که خدمات گیرندگان تامین اجتماعی را اقشار بسیار محترم تشکیل می دهند این خدمات دهی باید مضاعف باشد چرا که اکثرا اقشار تحت پوشش تامین اجتماعی قشر مولد هستند و علیرغم وضعیت مالی پایین جایگاه انسانی والایی دارند و بسیار آبرومند و ارزشمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: مستمری بگیران تامین اجتماعی که عمری را با افتخار برای سربلندی این کشور تلاش کرده اند و در مراکز تولیدی حضور داشتند باید شان و جایگاه بسیار بالایی داشته و بیش از پیش تکریم شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر