کد خبر: 879955
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان اردبیل خبر داد:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال مشکلات 66 طرح تولیدی و سرمایه گذاری در جلسه کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری در استان اردبیل بررسی و برای حل این مشکلات راهکار ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در هشتمین جلسه حمایت قضایی از سرمایه گذاران در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: امروز در هشتمین جلسه این کمیته به بررسی مسایل و مشکلات 4 طرح سرمایه گذاری در استان پرداختیم که تصمیمات لازم برای حل مشکلات این سرمایه گذاران اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته حمایت قضایی استان از تمام سرمایه گذاری های شرعی و قانونی در اردبیل پشتیبانی می کند بیان کرد: تلاش می کنیم تا با اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری مشروع در استان بیکاری را در اردبیل به حداقل برسانیم.

این مسئول یادآور شد: در هشتمین جلسه حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان مشکلات طرح هایی از جمله طرح گردشگری باغ رحیمی، طرح احداث مرکز تفریحی موج های آبی، و واحد تولید داکت برق مورد بررسی و اعمال نظر قرار گرفت.

خدادادی وضعیت بیکاری در استان اردبیل را نگران کننده خواند و گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در استان اردبیل 15 درصد اردبیل است در حالی که این رقم در کل کشور 12 درصد می باشد و این اصلا برای ما که یک منطقه مرزی هستیم قابل قبول نیست.

وی بیکاری را مادر همه آسیب های اجتماعی اعلام کرد و گفت: وظیفه همه ما مسئولان حمایت از سرمایه گذاران در استان است تا بتوانیم به این روش بخشی از مسایل و معضلات استان را حل و فصل کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری و از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل مسئولان استان را به حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران دعوت کرد و افزود: ما هر جا مشاهده کردیم که سرمایه گذاری های انجام شده در استان شرعی و قانونی است حتما مورد حمایت قرار می دهیم چرا که تنها راه برون رفت استان اردبیل از معضل بیکاری بها دادن به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مولد در استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر