کد خبر: 879953
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر :
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهرگفت : جسد یک مرد38 ساله توسط پرسنل شهرداری چهاردانگه کشف شد .

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهرگفت ، اظهار داشت:  جسد یک مرد 38 ساله که به وسیله   شلیک گلوله جان سپرده بود ، توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری چهاردانگه کشف و به مامورین نیروی انتظامی  اطلاع داده شده است . 

 حسن آبادی  بیان کرد: در سحرگاه چهارشنبه  10آبان ماه جاری  هنگامی که مامورین خدمات شهری شهرداری چهاردانگه   مشغول انجام ماموریتهای محوله و  نظافت حاشیه جاده آیت اله سعیدی بودند ،   با جسد مردی  که در کنار گلخانه  شهرداری رها شده بود ، مروبرو می شوند که بلافاصله مراتب رااز مرکز فورتیهای پلیسی  110 به اطلاع مامورین نیروی انتظامی می رسانند .

وی افزود : پس از اطلاع  و رسیدن  گزارش ،  مامورین کلانتری  چهاردانگه  بلافاصله در محل حاضر شده  و با جسد  مردی حدود 38 ساله  روبرو می شوند که با شواهد بدست آمده  و آثار برجای مانده  در صحنه جنایت حکایت از وقوع قتل به وسیله گلوله اسلحه کلت  دارد .

حسن آبادی  تاکید کرد: با حضورمامورین پلیس آگاهی درمحل کشف جسد و بررسی صحنه  جرم  تعداد  پوکه  متعلق به اسلحه کلت  در محل کشف گردید که ،احتمال وقوع جنایتی هولناک  توسط قاتل یا قاتلین  می داد .

وی افزود : با بررسی ها صورت گرفته و مدارک بدست آمده از محتویات لبلسهای مقتول هویت وی شناسایی  و به خانوده  اش اطلاع داده شده  و جسد جهت تعیین علت فوت تحویل پزشکی قانونی گردیده است .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ، خاطر نشان کرد : با تشکیل پرونده اقدامات پلیسی لازم  جهت تعیین علت فوت   و انگیزه و هدف از وقع قتل و  شناسایی قاتل یا قاتلین  از سوی مامورین ادراه آگاهی  فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر در حال بررسی و انجام تحقیقات لازم است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر