کد خبر: 879892
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس حضور ایران برای حفظ امنیت و آرامش منطقه را لازم دانست و بر ضرورت وجود دیدگاه اقتصادی در فضای مجازی تأکید کرد.
 غلامرضا کاتب  در جمع مردم شهرستان آرادان گفت: هرچه از عمر شیطانی آمریکا می‌گذرد چهره واقعی آن‌ها برای جامعه جهانی بیش‌ازپیش مشخص می‌شود.

وی افزود: یک روزی امام خمینی(ره) در سخنان خود فرمود که آمریکا شیطان بزرگ است و امروز شاهد این هستیم که تمام دنیا به این موضوع پی برده‌اند و دشمنی و عهدشکنی آمریکا برای همگان آشکار و مشخص‌شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ماجراهای اخیر و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها در مسئله برجام، دیدیم که هیچ کشوری حتی کشورهای همسایه آمریکا، اروپایی‌ها و آسیایی‌ها از آن‌ها حمایت نکرده و همگی بر پیمان‌شکنی و نقض عهد آمریکا در قضیه برجام اتفاق‌نظر داشتند.

وی به اجلاس سه‌جانبه اخیر تهران اشاره و تصریح کرد: در این اجلاس رئیس‌جمهور روسیه از ایران به‌عنوان یکی از کشورهای متحد و استراتژیک برای روسیه نام برد و بر لزوم همکاری بیش‌ازپیش با ایران اسلامی تأکید کرد که می‌تواند رشد و توسعه بیش‌ازپیش را برای کشور ما به دنبال داشته باشد.

کاتب همچنین تأکید کرد: پوتین در این نشست به‌صراحت گفت که ما در هر زمینه‌ای که بخواهیم با ایران همکاری خواهیم کرد و این موضوع به هیچ کشور دیگری ارتباط ندارد که این امر نشان‌دهنده نقش مؤثر و حساس ایران در پیشبرد اهداف و همچنین ثبات و امنیت کشورهای منطقه و دنیاست.

وی ادامه داد: ما در قضیه برجام به جهانیان ثابت کردیم که دولت و ملت ما به اصول و توافقات بین‌المللی پایبند است و از قوانین و تعهدات خود سرپیچی نخواهد کرد ولی در سوی مقابل آمریکایی‌ها نشان دادند که در هر توافقی که در دنیا انجام شود و منافع آن‌ها در آن تأمین نشود، آن را زیرپاگذاشته و نقض می‌کنند که این کار برخلاف اصول بین‌المللی است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ما در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور پرشور و متحد خود ثابت می‌کنند که نسبت به آرمان‌های امام راحل پایبند بوده و در راه حفظ اقتدار و امنیت جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی در خصوص استفاده از فضای مجازی نیز گفت: در برنامه ششم توسعه دولت مکلف شده تا بیش از 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور را به اینترنت پرسرعت مجهز کند تا مردم بتوانند حتی در مناطق دوردست نسبت به ایجاد کسب‌وکار جدید از طریق فضای مجازی اقدام کرده و در این خصوص با محدودیت مواجه نباشند.

کاتب یادآور شد: در چند سال گذشته برای پوشش شبکه مخابراتی و اینترنت در سراسر کشور تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و مخارج زیادی نیز انجام‌شده که قابل‌تقدیر است و سعی ما بر این است که تا پایان برنامه ششم توسعه، تمام نقاط کشور از این امکانات بهره‌مند شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر