کد خبر: 879879
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی خبرداد؛
طبق ارزیابی های انجام شده از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی، شرکت گاز استان به عنوان دستگاه برتر این حوزه معرفی شد.

سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: تدوین طرح‌های ایمن سازی، ارتقای زیرساخت های مقابله با تهدیدات و آموزش دوره ای کارکنان در حوزه پدافند غیرعامل بخشی از اقدامات شرکت گاز استان در سال جاری بوده است.
وی با اشاره به همسویی کامل اقدامات و فعالیت های شرکت گاز خراسان رضوی با سند راهبردی و چارچوب نهادی پدافند غیرعامل استان با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات پدافند غیرعامل در بین دستگاه‌های خدماتی اظهار کرد: در سنجش چهار ماهه نخست سال 96 مبنی بر اجرای مصوبات پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی، شرکت گاز استان به عنوان دستگاه برتر این حوزه معرفی شد.

برای مقابله با تهدیدات نیازمند تولید دانش بومی هستیم

در ابتدای این جلسه سید ابولفضل احمدی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به ثبات تهدیدات در طول تاریخ اظهار کرد: در این مسیر تهدیدات انسان‌ساز به دلیل رشد علم بشر بسیار پویا و سیال بوده ‌است.
وی افزود: برای مقابله با تهدیدات نیازمند تولید دانش بومی هستیم چراکه معمولا داده‌های علمی مربوط به این زمینه در نقاط دیگر دنیا منتشر نمی‌شود، لذا در ساختار کنونی پدافند غیرعامل کشور و استان، ساز و کار به نوعی است که شبکه دانش شکل گرفته و منجر به تولید دانش بومی شده است.
احمدی با قدردانی از تلاش های دستگاه‌های برتر حوزه پدافند غیرعامل، همدلی و همگامی مسئولان با طرح های این حوزه را موجب مردم داری عنوان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار